۰
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

مطالبات یحیی از پرسپولیس مشخص شد

​​​​​​​ یحیی گل محمدی برای فسخ قرارداد باید با باشگاه پرسپولیس توافق کند.
مطالبات یحیی از پرسپولیس مشخص شد

ورزش سه نوشت:
با توجه به اینکه به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی برای استعفا از سرمربیگری پرسپولیس مصمم است و و از تصمیم خود برنمی‌گردد احتمالا شنبه یا یکشنبه این تصمیم خود را عملی خواهد کرد.

برای فسخ یکطرفه قرارداد او ابتدا باید نامه کتبی استعفایش را به باشگاه ارائه داده و سپس در سازمان لیگ فرم مربوط به فسخ را پر کند.در عین حال او باید برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس با مدیران این باشگاه به تفاهم و توافق برسد.

از آنجایی که گل محمدی شخصا و یکطرفه قراردادش را فسخ خواهد کرد، نمی‌تواند مبلغ کل قرارداد این فصلش را دریافت کند اما تا پایان نیم فصل هر طلبی که داشته باشد را باید از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

گل محمدی از مبلغ قرارداد این فصل خود 30 درصد دریافت کرده و باید 20 درصد دیگر هم دریافت کند ضمن اینکه از آپشن‌های فصل قبل هم 50 درصد طلب دارد که سر جمع مبالغ مربوط به این طلب‌ها عدد بزرگ و قابل توجهی خواهد شد.

در عین حال قبلا گفته شده بود بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از دو فصل قبل هم درصد ناچیزی از رقم قراردادشان طلب دارند که باید دید این طلب شامل یحیی گل محمدی هم می شود یا بقیه اعضای تیم این درصد جزئی را طلب دارند.

به هر حال به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی درباره میزان و نحوه پرداخت این مبالغ تا دو سه روز آینده توافق کنند و جدایی این مربی از پرسپولیس با خوشی و بدون خاطره تلخ از حیث مدل پایان همکاری طرفین اتفاق بیافتد.

کد مطلب: 209342
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *