۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

خلجی: مردم به ما رأی نمی‌دهند که گرفتاری و اختلاف ایجاد کنیم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص افزایش بار مالی بر لایحه بودجه سال آینده از سوی مجلس، گفت: مردم به ما رأی می‌دهند که مشکلات‌شان را حل کنیم، مردم به ما رأی نمی‌دهند که گرفتاری و اختلاف ایجاد کنیم. لذا امیدواریم همین تعامل و همراهی را در دوره بعدی مجلس هم شاهد باشیم به همه هم توصیه می‌کنیم خدایی ناکرده سعی نکنند اختلاف‌افکنی کنند، زیرا از ایجاد اختلاف کسی سود نمی‌برد و مشکلات مردم بیشتر می‌شود همه باید کمک کنیم ان‌شاالله تا قدمی برای حل مشکلات مردم برداریم.
خلجی: مردم به ما رأی نمی‌دهند که گرفتاری و اختلاف ایجاد کنیم

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سپهر خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این‌که پس از انتخابات مطرح شد مجلس قوی در کنار دولت قوی فارغ از هر نتیجه‌ای باید مشکلات کشور را حل کنند، چقدر این مهم را قرار است شاهد باشیم تا شاهد رفع مشکلات کشور باشیم، گفت: اولاً مردم پای صحنه آمدند، انتخاب کردند، نظرشان را اعلام کردند و رأی دادند و جای تقدیر دارد و باید با تمام وجود از مردم تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به این‌که ارتباط و تعامل بین دولت و مجلس یک امر پیوسته است، یادآور‌ شد: در همه ادوار هم این ارتباط بوده است، هر چقدر دیدگاه‌ها به هم در جهت حل مشکلات مردم نزدیک‌تر باشد، یقینا ما شاهد گره گشایی از مسائل و مشکلات هستیم که بحمدالله در دوره یازدهم مجلس همین بود، در واقع تعامل خوبی بین دولت و مجلس برقرار بود که  برای همه ما هم تکلیف بود.

وی تاکید کرد: مردم به ما رأی می‌دهند که مشکلات‌شان را حل کنیم، مردم به ما رأی نمی‌دهند که گرفتاری و اختلاف ایجاد کنیم. لذا امیدواریم همین تعامل و همراهی را در دوره بعدی مجلس هم شاهد باشیم به همه هم توصیه می‌کنیم خدایی ناکرده سعی نکنند اختلاف‌افکنی کنند، زیرا از ایجاد اختلاف کسی سود نمی‌برد و مشکلات مردم بیشتر می‌شود همه باید کمک کنیم ان‌شاالله تا قدمی برای حل مشکلات مردم برداریم.

رئیس شورای اطلاع دولت درباره آخرین مذاکرات دولت و مجلس درخصوص مناقشه بر سر افزایش بار مالی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ توسط مجلس گفت: مذاکراتی بین بخش‌های مرتبط از جمله سازمان برنامه و بودجه و سایر بخش‌های ما با دوستان‌مان در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در جاهای دیگر که مرتبط بود صورت گرفته است و جمع بندی های خوبی تقریبا شده است که آقای منظور باید توضیحات لازم را بدهند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع یک اشتراک نظری تقریبا در بعضی از مسائل به وجود آمده و ان‌شاالله امیدوارم که همه کمک کنند تا ما با تکالیفی بیش از منابع مان مواجه نشویم چون نتیجه‌ و معنایش هم کسری بودجه می‌شود. کسری بودجه یعنی تورم و یعنی یک فشار مضاعف به مردم و به نظرم می‌رسد همه نسبت به این مهم متوجه هستند و متوجه شده‌اند و امیدواریم نتیجه در جهت خیر و صلاح مردم و حل مشکلات شان باشد.

کد مطلب: 212964
برچسب ها: دولت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *