کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام رییس جمهور به رهبر انقلاب:

کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت

29 بهمن 1391 ساعت 18:11

رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.


به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.
متن کامل پیام محمود احمدی نژاد بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
مقام معظم رهبری
با سلام و تحیت
عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه ۹۱.۱۱.۲۸ به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .
دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.
محمود احمدی نژاد


کد مطلب: 23271

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/23271/کوچکترین-قدمی-برخلاف-مصالح-کشور-نخواهیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir