۰
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۱
پیام رییس جمهور به رهبر انقلاب:

کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت

رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.
کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.
متن کامل پیام محمود احمدی نژاد بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
مقام معظم رهبری
با سلام و تحیت
عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه ۹۱.۱۱.۲۸ به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .
دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.
محمود احمدی نژاد
کد مطلب: 23271
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *