۰
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲

احسان علیخانی برنامه تحویل سال را اجرا می‌کند

مدیر شبکه دو سیما با تایید خبر اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو توسط احسان علیخانی، اعلام کرد که این برنامه طی سه شب متوالی پخش می‌شود.
به گزارش ایسنا، علی بخشی‌زاده درباره‌ی ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو که با اجرای احسان علیخانی همراه است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش از این قول داده بودیم، امسال هم احسان علیخانی اجرای ویژه‌ برنامه‌ی تحویل سال شبکه دو را بر عهده دارد و در واقع میهمان خانه‌های گرم مردم است.
این مدیر تلویزیون با بیان اینکه هنوز عنوان این ویژه‌ برنامه به قطعیت نرسیده است، گفت: پخش این ویژه‌ برنامه از روز شنبه، ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود و در شب‌های ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه نیز ادامه دارد.
مدیر شبکه دو ادامه داد: ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو به مدت سه شب بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری تا ساعت یک بامداد با مخاطبان همراه است. این برنامه شب سال تحویل هم تا ساعت سه بامداد میهمان خانه‌های مردم است و روز چهارشنبه که روز عید است، از ساعت ۱۱ صبح تا زمان تحویل سال روی آنتن شبکه دو قرار می‌گیرد.
احسان علیخانی همانند سال گذشته اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو را عهده‌دار خواهد بود. علی ضیاء، احسان کرمی و نیما کرمی نیز مجریان برنامه‌های تحویل سال دیگر شبکه‌ها خواهند بود.
کد مطلب: 25259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *