کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابوالحسن فقیه:

دغدغه اصلی زلزله‌زدگان تامین سرپناه است

خبرگزاری فارس , 1 شهريور 1391 ساعت 20:29

رئیس جمعیت هلال احمرکشور با بیان اینکه حضور گسترده امدادی موجب شده تا پراکندگی مناطق آسیب دیده از زلزله خللی در کار نیروهای امدادی بوجود نیاورد، گفت: دغدغه اصلی زلزله‌زدگان تامین سرپناه است.


 ابوالحسن فقیه بعد از ظهر امروز از روستاهای زلزله‌زده ماللالار، زنگ‌آباد و شهسوار بازدید و از نزدیک با زلزله‌زدگان گفت‌وگو کردند.

وی افزود: حضور گسترده امدادگران و داوطلبان از سراسرکشوردر مناطق زلزله‌زده موجب شده تا پراکندگی مناطق آسیب دیده از زلزله خللی در کار نیروهای امدادی به وجود نیاورد.

فقیه ادامه داد: تقریبا همه روستاهای آسیب دیده از زلزله از خدمات گوناگون هلال احمر از قبیل اسکان و تغذیه بهره‌مند شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مشغول ارائه خدمات اجتماعی برای کودکان و مادران هستند و تیم‌های درمانی هلال احمر امکانات درمانی را در اختیار آسیب دیدگان قرار می‌دهند.

فقیه ادامه داد: با ادامه روند امدادرسانی و خدمات ارائه شده روز به روز وضعیت آسیب دیدگان رو به بهبود است.

وی به عملیات‌های انجام شده توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: در وهله اول امداد و نجات، عملیات جستجو و اسکان و تغذیه را آغاز کرده و در ادامه سازمان جوانان به ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی پرداخته است.

فقیه به دغدغه اصلی آسیب‌دیدگان پرداخت و افزود: فعلا به علت سرمای زودرس در مناطق زلزله‌زده دغدغه اصلی مردم در روزهای آینده تامین سرپناه است.


کد مطلب: 3905

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/3905/دغدغه-اصلی-زلزله-زدگان-تامین-سرپناه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir