۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
40ميليون ضمانت گذاشتيم

استيلي: حکم جلب عابدزاده را گرفتند

حميد استيلي براي آماده سازي تيمش اردويي را در کيش برپا کرده تا نيم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند.
استيلي: حکم جلب عابدزاده را گرفتند
استیلی اعتقاد دارد به خاطر اینکه پیش از بازی با استقلال خوزستان عابدزاده چنین رفتاری نداشته و اسطوره محسوب می شود نباید او را محروم کنند. استیلی در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

اشتباهات داور سهوی بود

ما می خواستیم در زمین خوب بازی کنیم و در زمین نتیجه رقم بخورد. اما در این بازی اشتباهات داوری به تیم ما ضرر زد. باید بگویم این اشتباهات داوری سهوی بود. در برنامه نود هم فقط ۳،۴ صحنه از بازی را نشان دادند اما چند صحنه شبهه دار دیگر هم در بازی وجود داشت. به هر حال تمام انسان ها اشتباه می کنند اما با این اشتباهات تیم ما در این بازی لطمه خورد.

از بازیکنانم راضی هستم

من از بازی شاگردانم مقابل استقلال خوزستان راضی هستم و واقعا در زمین خوب کار کردند. از ابتدا بازی دست ما بود و ومالکیت خوبی در زمین داشتیم. حتی وقتی ۹ نفره شدیم می توانستیم گل بزنیم. من با دیدن این بازی از بازیکنانم بیشتر به موفقیت امیدوار شدم. البته یک سری ضعف هایی داریم که باید در این اردو برطرف کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

تقصیرها را گردن کولی بالی نینداختیم

خیلی ها فکر می کنند عابدزاده به خاطر اتفاقات بازی با استقلال خوزستان به آمریکا رفت. اما او از یک ماه پیش به من گفته بود که باید در این تاریخ برود و ۱۰ روز بعد به ایران برمی گردد. به نظر من اتفاقات خوبی در این بازی رخ نداد و واقعا این رفتارها با یک اسطوره درست نیست. آقای فردوسی پور می گفت ما تمام تقصیرها را گردن بازیکن خارجی حریف انداختیم. در صورتی که اینطور نیست و در یک صحنه او خطا کرد و از ابتدای بازی سوت های اشتباه روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت. حتی وقتی من داخل رختکن رفتم دیدم بازیکنان ناراحت هستند و حتی جای استوک های بازیکن حریف روی پای غلامی بود. اما از بازیکنانم خواستم در مورد داوری صحبت نکنند و اخلاق را نبازند. بارها هم این مساله را تایید کردم.

چک ۴۰ میلیونی ضمانت دادیم

زمانی که عابدزاده اخراج شد او را با کسی به سمت رختکن راهی کردم و ندیدم چه اتفاقی افتاد. ظاهرا در مسیر رختکن اتفاقاتی افتاده و عابدزاده هم چون عصبانی بوده برخورد کرده. باشگاه راه آهن خسارت دوربین را پرداخت کرد. چون عابدزاده بلیط داشت و باید از ایران می رفت آقای ابوالقاسم پور در اهواز ماند و تعهد داد. یک ۴۰میلیونی برای ضمانت گذاشتیم چون همان موقع حکم جلب عابدزاده را گرفته بودند. هزینه دوربین هم ۲۱ میلیون تومان شد.

طالب لو می تواند به تیم ملی برگردد

وحید طالب لو دروازه بان ملی بود و قابلیت های زیادی دارد. او هنوزهم توانایی بالایی دارد و می تواند به تیم ملی برگردد. او هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی مورد تائید است و عملکرد خوب اگر تیم هم نتیجه بگیرد خیلی خوب است.او در کیش هم تمرینات پرفشاری را انجام می دهد تا آمادگی اش را حفظ کند.

به عابدزاده میدان می دهیم

امیر عابدزاده هم دروازه بان خیلی خوبی است و روز به روز پیشرفت می کند. او می تواند به تیم ملی امید کمک کند. ما هم به او در راه آهن میدان می دهیم و امیدوارم مربیان تیم ملی هم در تمرینات ما حضور پیدا کنند و این جوان های آینده دار را ببینند.

از دو مدافع خارجی تست می گیریم

ما باید خط دفاعی را در این اردو ترمیم کنیم.۲ بازیکن خارجی در تمرینات مان شرکت کردند و باید ببینیم مورد تائیدمان قرار می گیرند یا خیر؟ یک بازیکن اهل مقدونیه است و بازیکن دیگر هم از برزیل آمده. محسن نیسانی هم مدتی در تمرینات تیم شرکت کرد و ما از او تشکر کردیم. اما او زمان می خواست تا با تیم ما هماهنگ شود و به همین خاطر دیگر در تمرینات شرکت نکرد. حامد نورمحمدی و ابراهیم کریمی بعد از رفع مصدومیت شان تمرینات شان را انجام می دهند.

از درخشان مشورت می گیرم

بازی پرسپولیس و سپاهان را دیدم. به هر حال هر تیمی نسبت به ابزاری که دارد بازی می کند و آقای درخشان هم فرصت می خواهند تا برنامه هایشان را در تیم اجرا کنند. او ۲ برد و یک تساوی قبل این بازی بدست آوردند که خوب بوده و مقابل سپاهان هم در دقایق پایانی گل خوردند.به هر حال آقای درخشان و آقای عبدی از پیشکسوتان هستند و می توانند در بازی های آینده در پرسپولیس موفق شوند.هواداران هم باید از پرسپولیس حمایت کنند. اتفاقا پرسپولیسی ها هم به کیش آمدند و قرار است بازی دوستانه ای باهم انجام دهیم. آقای درخشان و عبدی از پیشکسوتان هستند و من از آنها مشورت می گیرم.

عابدزاده را محروم نکنند

به نظر من مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید با توجه به اینکه برای اولین بار عابدزاده عصبانی شده نگاه بهتری به این مساله داشته باشند. عابدزاده همیشه خوش اخلاق بوده و در این بازی عصبی شد و نتوانست به خاطر حرکت بازیکن خارجی حریف خودش را کنترل کند. از مسئولان کمیته انضباطی می خواهم به این اسطوره نگاه منفی در این ماجرا نداشته باشند و عابدزاده را محروم نکنند.

به ویسی تبریک گفتم

ویسی هم در صحبتی که با بهادر عبدی داشته شوخی کرده و جدی این حرف را نزده. بعد از بازی در همان شلوغی من به سمت ویسی رفتم و به او دست دادم و تبریک گفتم. خودش هم از این کار من تعجب کرده بود. فوتبال تمام می شود و نباید اخلاق را زیر پا بگذاریم.
کد مطلب: 42064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *