۰
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۳
اولين محک جدي فان خال

پيش بازي منچستريونايتد-چلسي

دو تيم منچستريونايتد و چلسي امروز در هفته ي نهم ليگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستريونايتد به مصاف يکديگر مي‌روند.
پيش بازي منچستريونايتد-چلسي
این دیدار از حساس ترین بازی های فصل جزیره است و دو تیم انگیزه های ویژه ای برای بازی دارند.

منچستریونایتد

یونایتد از ابتدای فصل، روندی سینوسی طی کرده و هنوز نتوانسته به ثبات برسد. در حال حاضر، شاگردان فان خال در رده ی ششم جدول هستند و باید به مصاف قوی ترین تیم حال حاضر لیگ برتر بروند. در ۵ بازی اخیر، یونایتد ۳ پیروزی، ۱ تساوی ۱ شکست کسب کرده است. همچنین با عدم حضور شیاطین سرخ در رقابت‌های اروپایی، آنها زمان بیشتری برای استراحت نسبت به حریفشان داشته اند و با تیمی سرحال تر پا به این دیدار خواهند گذاشت. وین رونی به دلیل محرومیت، غایب بزرگ این بازی است و مایکل کریک نیز به این بازی نخواهد رسید. دی ماریا نیز پس از انجام تست‌های پزشکی، آمادگی اش برای بازی مشخص خواهد شد.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو، یکی از بهترین فصلهای چند سال اخیرشان را تجربه می‌کنند. آنها در این ۹ بازی، موفق به کسب ۸ پیروزی و یک تساوی شده اند و با اقتدار، در صدر جدول لیگ قرار دارند. ۵ بازی آخر این تیم با پیروزی پشت سر گذاشته شده و همچنین مهاجمان این تیم، لویک رمی و دیدیه دروگبا در چند بازی اخیر، عملکرد خوبی در غیاب کاستا داشته اند ولی رمی در دیدار مقابل ماریبور دچار مصدومیت شد و دروگبا تک مهاجم چلسی خواهد بود.۵ دیدار اخیر این دو تیم، با ۳ پیروزی برای چلسی و ۲ تساوی به پایان رسیده است
کد مطلب: 42484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *