۰
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱

درخشان: این هجومی‌ترین پرسپولیس تاریخ است

حميد درخشان در پي نتايج ضعيف تيمش که در نيم فصل دوم جزو ضعيف ترين ها قرار گرفته ادعا کرده اين هجومي ترين پرسپوليس تاريخ است. ادعايي که به نظر مي رسد بيشتر به سبب فرار از انتقادات صورت گرفته باشد.
درخشان: این هجومی‌ترین پرسپولیس تاریخ است
پرسپولیس در نیم فصل دوم و در ۹ بازی ۵ امتیاز کسب کرده و در این مدت تیمش ۷ گل نیز به ثمر رسانده است. تیمی با هفت گل زده و عنوانی که امضای درخشان پای خود دارد.

او روز گذشته گفت ما از نظر خلق موقعیت خیلی خوب کار می کنیم و به نظرم حتی پرسپولیس دهه ۶۰ به اندازه ما خلق موقعیت نمی کرد.

سرمربی پرسپولیس که لحن تند و تهاجمی اش در کنفرانس مطبوعاتی اش بعد از دیدار برابر راه آهن تعجب همگان را برانگیخته بود در پرسپولیس از آینده خود بیمناک است و شاید به همین دلیل است که بالاجبار سعی می کند نکات مثبت تیمش را پررنگ تر جلوه دهد، اگرچه ادعای درخشان یک پاسخ ساده دارد و آن ۵ عنوان قهرمانی متوالی پرسپولیس دهه شصت در رقابت های باشگاهی تهران است و حضور پرسپولیس امسال در رده نهم لیگ!

هر چه هست درخشان که حضورش تا به امروز را مرهون برد برابر استقلال و لخویا است باید به این نکته توجه کند که تیمش در حال حاضر در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر و فاصله ۸ امتیازی با تیم قعرنشین حضور دارد. تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده را از دست داده و در بهترین حالت این فصل را بتواند تک رقمی به پایان برساند. تیمش علیرغم شروع خوب در لیگ قهرمانان آسیا و دو برد برابر لخویا و بنیادکار در عربستان شکست سنگینی برابر النصر متحمل شد و در صورتی که در سه شنبه این هفته هم از شرایط میزبانی استفاده نکند و امتیاز از دست بدهد جایگاهش در لیگ قهرمانان آسیا هم با مشکل مواجه خواهد شد.

باید دید ترجمه هجومی از نظر حمید درخشان چیست و آیا منظور او حمله بدون برنامه و از دست دادن فرصت های گلزنی جز این توصیف قرار می گیرد یا ۷۷ صدم گل زده در هر بازی از نظر سرمربی این تیم بهترین نمایش تهاجمی قرمزهاست؟

در شرایطی که شایعات قدرتمندی از بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران و حضورش در نیمکت پرسپولیس حکایت دارد این آخرین کارت درخشان برای بقا در مسابقه ای است که شاید هم سوت پایانش برای وی به صدا در آمده باشد.

حالا در پرسپولیس سوال این است که درخشان به بازی برگشت مقابل النصر خواهد رسید یا...
کد مطلب: 45141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *