۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۰
محمود عباس:

اتحاديه اروپا اسرائيل را به توقف شهرک سازي ها ملزم کند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه اتحادیه اروپا را به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و ملزم کردن آن به قبول اصول و تصمیمات بین المللی درباره روند سازش فراخواند.
خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) اعلام کرد محمود عباس در گفتگو با اندریاس راینیکه فرستاده ویژه اتحادیه اروپا در امور صلح خاورمیانه در رام الله در کرانه باختری رود اردن بر اهمیت نقش این اتحادیه به توقف شهرک سازی ها در تمام سرزمین های فلسطین به خصوص بیت المقدس تاکید کرد.
محمود عباس بار دیگر کابینه اسرائیل را مسئول شکست روند صلح دانست و گفت: « اسرائیل به علت نقض قطعنامه های بین المللی و طفره رفتن از توقف شهرک سازی ها در سرزمین های فلسطین مسئول شکست روند صلح است.»
وی نقش موثر اتحادیه اروپا را در حمایت از مردم فلسطین و تشکیلات خودگردان در زمینه های سیاسی و مالی ارزشمند توصیف کرد.
راینیکه نیز در بیانیه ای بر حمایت از روند سازش در خاورمیانه و ادامه کمک های مالی و سیاسی به تشکیلات خودگردان فلسطین برای تحقق آرمان مردم فلسطین و تحقق کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از رام الله در کرانه باختری رود اردن ، فرستاده ویژه اتحادیه اروپا در امور صلح خاورمیانه خاطرنشان کرد این اتحادیه به هماهنگی تلاش ها با تشکیلات خودگردان فلسطین برای تکمیل نهادهای دولتی فلسطین ادامه می دهد.
کد مطلب: 5276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *