۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۶
شیمون پرز:

ما کسی را تهدید نمی‌کنیم

رئیس رژیم صهیونیستی در کمتر از یک هفته برای بار دوم برخی کشورها را تهدید کرد و گفت: ما کسی را تهدید نمی‌کنیم.
روزنامه یدیعوت آحارونوت رژیم صهیونیستی گزارش کرد که شیمون پرز رئیس این رژیم در مراسم جایزه موسوم به «امنیت» اسرائیل، دشمنان تل‌آویو را تهدید کرد.

در یک هفته گذشته این دومین بار است که شیمون پرز ادبیات تهدیدآمیز خود را به کار گرفت تا درباره آنچه آن را قدرت اسرائیل نامید هشدار بدهد و دشمنان اسرائیل را از آن بترساند.

پرز در این مراسم که در مقر ریاست این رژیم در غرب قدس اشغالی برگزار شد گفت:‌ به دشمنان اسرائیل پیشنهاد می‌کنم که در ارزیابی قدرت و توانمندی‌ها آن اشتباه نکنند.

در حالی که رژیم صهیونیستی در تاریخ ۶۰ ساله حدود ۱۰ جنگ خونین علیه دیگر کشورها به راه انداخته است و مکررا فلسطین، لبنان و سوریه و در رأس همه اینها، ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند، پرز گفت: ما کسی را تهدید نمی‌کنیم. همینطور از تهدیدهای کسی هم نمی‌ترسیم. اسرائیل آماده است و قادر است که در مقابل هر تهدیدی بازدارندگی داشته باشد چه این تهدید نزدیک باشد چه دور باشد.

هفته گذشته یک روزنامه اتریشی به نقل از پرز اعلام کرده بود که وی زمانیکه به حمله احتمالی یکجانبه به ایران فکر میکند شب‌ها از ترس اصابت موشک‌های متعدد به رژیم صهیونیستی خوابش نمی‌برد.

پرز در ادامه بدون اشاره به شکست این رژیم در دو جنگ اخیر خود یعنی جنگ ۲۰۰۶ علیه حزب‌الله و ۲۰۰۸ علیه حماس در غزه، ادعا کرد: تهدیدهای بزرگی را دیده‌ایم و از آنها پیروز خارج شده‌ایم. لذا به دشمنانمان پیشنهاد می‌کنم که در ارزیابی قدرت پنهان و آشکار ما اشتباه نکنید.

کد مطلب: 5419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *