کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم از تخریب دولت آسیب می‌بینند

5 بهمن 1395 ساعت 14:06

امیر صالحی دبیر حزب مردم‌سالاری و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با عرض تسلیت رحلت آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) گفت: هنوز دل ملت ایران از غم هجران آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) خون بود که حادثه دلخراش ریزش ساختمان پلاسکو غم مردم را دو چندان نمود.


امیر صالحی دبیر حزب مردم‌سالاری و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با عرض تسلیت رحلت آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) گفت: هنوز دل ملت ایران از غم هجران آیت‌الله ‌هاشمی‌(ره) خون بود که حادثه دلخراش ریزش ساختمان پلاسکو غم مردم را دو چندان نمود.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش‌آفرینی حضرت آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی افزود: رحلت یار صادق امام (س) و مقام معظم رهبری ضایعه جبران‌ناپذیری برای انقلاب بود و ایران اسلامی ‌از شخصیت تاریخ ساز و وزنه تعادل بخش میان جریان‌های مختلف سیاسی، مردم و حاکمیت را از دست داد.
صالحی با اشاره به اهمیت حمایت از دولت تدبیروامید در شرایط کنونی خاطرنشان ساخت: آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی با پرورش انسان‌های بزرگ و تاثیرگذاری از جمله دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری در مکتب اعتدال و عقلانیت، نزدیکی نگاه ایشان به امام امت و جایگاه یادگار گرامی ‌امام علامه سید حسن خمینی، همسنگر و همراه قدیمی‌خویش آیت‌الله ناطق نوری و سید محمد خاتمی‌پس از فقدان راه خیرخواهی و نگاه مبتنی بر توسعه و مردم‌سالاری را ادامه داد.
دبیر حزب مردم‌سالاری کرمانشاه با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار ساختمان پلاسکو و لزوم بررسی جوانب این حادثه افزود: متاسفانه تا اتفاقاتی از این قبیل و از جنس دلخراش شهادت آتش‌نشانان ایثارگر و دریادل اتفاق نیفتد کسی به فکر تجهیز امکانات، پیشگیری از وقوع حادثه و ایمن‌سازی ساختمان‌ها نمی‌افتد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت پیگیری ویژه مسئولین و شناسایی عوامل مقصر ادامه داد‌:
شهرداری تهران بعنوان اصلی ترین متولی امر و شورای شهر به عنوان ناظر بر چنین اموری باید در برابر افکار عمومی ‌پاسخگو باشند، البته حمایت فوری دولت علی‌الخصوص وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی جهت پوشش کارگران این مجتمع و پرداخت بیمه بیکاری و حمایت بانک مرکزی در قالب پرداخت وام به تولیدکنندگان را قابل تقدیر دانسته و بر این مهم تاکید نمود.
صالحی با اشاره به فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات تخریب‌کنندگان دولت را از ادامه این عمل برحذر داشت و گفت: انقلاب، نظام جمهوری اسلامی‌و مردم از اولین گروه‌هایی هستند که از تخریب و تضعیف دولت آسیب خواهند دید.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آقای روحانی با رای مردم سرکار آمد در هشت سال پیش از آن نیروهای طیف مقابل یعنی اصولگرایان سر کار بودند و از همان ابتدا رایزنی‌های فراوانی برای باقی ماندن نیروهای دولت قبل در این دولت انجام گرفت.
صالحی با غیرطبیعی دانستن هجمه علیه دولت، گفت: بدون شک یکی از دلایل اصلی این هجمه‌ها به خطر افتادن منافع برخی است که به دنبال آن شروع به تخریب و تضعیف دولت کرده‌اند.
دبیر حزب مردم‌سالاری استان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر انتقادهای تندی که مطرح می‌شود بدون راهکار و ارایه پیشنهاد برای بهبود شرایط است، گفت: این انتقادها بیشتر بوی تخریب می‌دهد.
صالحی گفت: البته برخی‌ها و به صورت ویژه رهبر معظم انقلاب نیز واقعا از سر دلسوزی و نگرانی برای کشور مطالبی راجع به برجام مطرح می‌کنند که باید این نگرانی و دغدغه خاطر را محترم شمرد اما تخریب‌های ناروایی که صورت می‌پذیرد به هیچ روی از سر دلسوزی نبوده و بوی عناد می‌دهد.
وی در پایان گفت: آقای روحانی در مدتی که زمام دولت را در دست داشته نشان داده که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از مدیران توانمند هر دو گروه اطلاح‌طلب و اصولگرا برای نتیجه‌گیری بهتر استفاده کرده است و دولت ایشان را می‌توان دولت ائتلافی از طیف‌های مختلف سیاسی برشمرد.


کد مطلب: 65984

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/65984/مردم-تخریب-دولت-آسیب-می-بینند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir