۰
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۷
پيام رهبر معظم انقلاب درپي اهانت نفرت‌انگيز دشمنان اسلام :

متهم اول اين جنايت،صهيونيسم و دولت آمريكا است

در پي اهانت نفرت انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملت ايران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه‌ي اين حركت شرارتبار را سياستهاي خصمانه‌ي صهيونيسم، آمريكا و ديگر سران استكبار جهاني خواندند و با تشريح دلايل كينه ورزي صهيونيستها نسبت به اسلام و قرآن، تاكيد كردند: سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.
متهم اول اين جنايت،صهيونيسم و دولت آمريكا است
متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله العزيز الحكيم: يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون

ملت عزيز ايران؛ امت بزرگ اسلام

دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم كينه‌ي عميق خود را آشكار ساخت و با اقدامي جنون‌آميز و نفرت‌انگيز، خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان كنوني نشان داد. در روسياهي عاملان اين جنايت و گناه بزرگ همين بس كه مقدس‌ترين و نوراني‌ترين چهره ميان مقدسات عالم را آماج ياوه‌هاي مشمئز كننده‌ي خويش ساخته‌اند. پشت صحنه‌ي اين حركت شرارتبار، سياستهاي خصمانه‌ي صهيونيسم و آمريكا و ديگر سران استكبار جهاني است كه به خيال باطل خود مي‌خواهند مقدسات اسلامي را در چشم نسلهاي جوان در دنياي اسلام از جايگاه رفيع خود فروافكنده و احساسات ديني آنان را خاموش كنند. اگر از حلقه‌هاي قبلي اين زنجيره‌ي پليد يعني سلمان رشدي و كاريكاتوريست دانماركي و كشيش‌هاي آمريكايي آتش زننده قرآن حمايت نمي‌كردند و دهها فيلم ضد اسلام را در بنگاههاي وابسته به سرمايه داران صهيونيست سفارش نمي‌دادند، امروز كار به اين گناه عظيم و غيرقابل بخشش نمي رسيد. متهم اول در اين جنايت، صهيونيسم و دولت آمريكا است. سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نيز بدانند كه اين حركات مذبوحانه‌ي دشمنان در برابر بيداري اسلامي، نشانه‌ي عظمت و اهميت اين خيزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علي امره

سيدعلي خامنه اي
کد مطلب: 6638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *