کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشییع پیکر۴ شهید گمنام در صنایع وزارت دفاع

30 بهمن 1396 ساعت 19:50

پیکر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور کارکنان صنایع مختلف وزارت دفاع تشییع و خاکسپاری شد.


پیکر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور کارکنان صنایع مختلف وزارت دفاع تشییع و خاکسپاری شد.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر این توفیق را نصیب کارکنان صنایع وزارت دفاع کرد تا میزبان شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس باشد.
امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز واژه شهید و شهادت در متن گفتمان نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، افزود: بحمدالله این روزها جای جای ایران اسلامی به برکت وجود شهدا عطرافشانی شده و همه مردم از فیض حضور این عزیزان بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در بیان عظمت و جایگاه شهید می فرمایند "شهید نظر می کند به وجه الله" تصریح کرد: شهدا پیام های ویژه ای برای آحاد مردم ایران اسلامی در برهه های مختلف زمانی داشته اند که می توان از آن در جهت حفظ و مراقبت از دستاوردهای نظام اسلامی بهره برد.
شیخ حسنی با بیان اینکه پیام امروز شهدا به مردم به ویژه مسئولان این است که به عهد و پیمان خود با شهدا برای تداوم راه نورانی انقلاب اسلامی را هیچگاه فراموش نکنند، تاکید کرد: امروز باید تا آخرین قطره خون خود پای آرمانهای انقلاب اسلامی، دفاع از ولایت و حفظ ارزش های اسلامی بایستیم.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع یکی دیگر از پیام های شهدا را نهراسیدن از  توطئه ها و فتنه های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: شهدا مسیر درست را به همگان نشان داده اند لذا باید با الگوگیری از راه و خط شهدا در جهت حفظ و اقتدار نظام اسلامی و کشور عزیزمان گام برداریم.
وی انجام صحیح و کامل خدمت به ملت شهیدپرور را یکی دیگر از پیام های شهدا خطاب به مسئولان بیان کرد و گفت: در انجام مسئولیت ها باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم و اگر غیر از این باشد مدیون خون شهدا خواهیم بود.
شیخ حسنی حفظ حجاب و عفاف و برخورداری از روحیه فاطمی را یکی دیگر از پیام های شهدا به بانوان عنوان کرد و افزود: برای تداوم انقلاب اسلامی امروز به جوانانی نیاز داریم که از روحیه انقلابی، شجاعت، ولایتمداری و معنوی برخوردار باشند که این مهم توسط بانوان و مادران با الگوگیری از خط سرخ شهادت محقق می شود.


کد مطلب: 82749

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/82749/تشییع-پیکر۴-شهید-گمنام-صنایع-وزارت-دفاع

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir