۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰

ماجرای عجیب و دردناک قتل راننده آژانس!

پیرمردی ۷۰ ساله امروز در حالی از یک پرونده قصاص نفس رها شده است که نگاهش به دست خیرین است تا او را کمک کنند زندگی‌اش را از نو بسازد.
پیرمردی ۷۰ ساله امروز در حالی از یک پرونده قصاص نفس رها شده است که نگاهش به دست خیرین است تا او را کمک کنند زندگی‌اش را از نو بسازد.

به گزارش فارس، پیش می آید که شما در یک تصمیم آنی و دفعتاً دست به اقدامی بزنید که دیگر نتوانید آن را جبران کنید بشود بزرگترین مشکل زندگی‌تان.فارغ از اینکه چقدر قصد قبلی داشته اید یا اینکه اصلا می‌خواسته اید چه میزان خسارتی را به کسی وارد کنید گاهی پایتان در یک پرونده قتل باز می‌شود که اصلا در تمام عمر فکرش را هم نمی‌کرده اید.

ما کسی را می‌شناسیم که چند ماهی است از قصاص قتل دوستش رضایت گرفته و حالا بعد از چندین سال طعم آزادی را چشیده است. این فرد طی یک حادثه شوم دوستش را با یک قابلمه جوجه کباب کشته است. خودش شرایط را هدایتگر به این سمت و سو می داند. بلاهایی سرش آمده که خودش می‌گوید همان بلاها و مصیبت‌ها او را به قاتل دوستش تبدیل کرد.

تمام ماجرا را از قبل و بعد از جنایت توضیح داد. در زندگی همه چیزش را از دست داده و حالا از نو شروع کرده است. می خواهد دوباره خانواده اش را ببیند اما اجازه چنین کاری ندارد و حالا بعد از این همه سال بابای مدرسه ای است که یکی از هم بندی هایش برای او جور کرده است. در زیر بخش‌هایی از گفت‌وگو با این پیرمرد دل شکسته را می‌خوانید پیرمردی که امید دارد خیرین حرفهایش را بخوانند و کمکش کنند و دستش را بگیرند
 
کد مطلب: 82867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *