۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷

بیانیه انجمن واردکنندگان خودرو در مورد لیست منتشرشده

انجمن واردکنندگان خودرو در واکنش به لیست منتشرشده توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت بیانیه ای منتشر کرد.
 انجمن واردکنندگان خودرو در واکنش به لیست منتشرشده توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش مردم سالاری آنلاین در این بیانیه آمده است : با توجه به انتشار لیست واردکنندگان خودرو توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با هدف شفاف‌سازی تخلفات نکات زیر را اعلام می‌دارد:

 1- لیست مذکور کاملاً به صورت غیرکارشناسانه، خام و عجولانه!!!؟ انتشار یافته و تفسیر محتویات را به عهده مخاطب و خواننده واگذار نموده است.

 2- لیست مذکور شامل متخلفین نبوده و صرفاً اعلام اسامی بوده که در محدوده زمانی خاص اقدام به ثبت سفارش نمودند لذا با توجه به اینکه زمان‌های ممنوعیت برای نمایندگی رسمی و غیررسمی مختلف بوده و تشخیص تخلف به عهده مراجع قضایی می‌باشد انتشار لیست مذکور که فاقد طبقه‌بندی اطلاعات است جای سوال دارد.

 3- با توجه به شرایط اخیر کشور و بحران‌های موجود دامن زدن به شایعات و تشویش اذهان عمومی جز اینکه بهانه‌ای برای رسانه‌های معاند بوده و باعث اخلال در نظم عمومی گردد فایده دیگر نخواهد داشت.

در آخر ضمن حمایت از هرگونه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی که انجمن واردکنندگان همیشه پرچمدار و پیشرو در این موضوع بوده است اعلام می‌دارد اطلاع‌ر‌سانی می‌بایستی سنجیده و بعد از کار کارشناسی صورت پذیرفته و موجب تنویر افکار عمومی گردد لذا همچنان ضمن برائت اعضاء این انجمن از هر گونه تخلف به زودی اسناد و مدارکی در راستای دفاع از اتهامات وارده تحویل مسئولین قضایی کشور خواهد شد.
کد مطلب: 91079
برچسب ها: خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *