۰
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰

بهترین مارک تیشرت مردانه : معرفی 11+ برند ایرانی و خارجی

بهترین تیشرت مردانه خارجی و ایرانی چیست؟ 9+3 برند برتر تیشرت ایرانی و خارجی در سال 1401 که باید بشناسید! از (بادی اسپینر و اسپیور تا باینت و وب پوش و...)
بهترین مارک تیشرت مردانه : معرفی 11+ برند ایرانی و خارجی
تیشرت از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌هایی است که مردان استفاده می‌کنند. تیشرت نیز مانند سایر لباس‌های پرکاربرد مردانه در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. اگر به دنبال انتخاب یک برند باکیفیت و عالی هستید، می‌توانید با توجه به معیار‌های مختلفی مانند مواد اولیه، نوع طراحی تیشرت، کیفیت رنگ، تنوع طرح‌های موجود و ... بهترین برند را انتخاب کنید.
با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بهترین مارک تیشرت مردانه بپردازیم.
معرفی 11 تا از بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی
برند‌های ایرانی زیادی امروزه در زمینه تولید تیشرت مردانه فعالیت می‌کنند. این برند‌ها کیفیت و تنوع بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند.در ادامه قصد داریم 11 تا از بهترین تیشرت مردانه مارک را معرفی کنیم.
1-بادی اسپینر
بادی اسپینر از برند‌های معتبر در این زمینه است که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند. استفاده از الیافت طبیعی در تولید این تیشرت‌ها باعث شده تا در هنگام شستشو با تغییر رنگ مواجه نشوند. علاوه بر آن تیشرت‌های این برند کیفیت دوخت بسیار مناسبی دارند. تیشرت‌های بادی اسپینر در انواع مختلف آستین‌دار و آستین کوتاه تولید می‌شوند. طراحی و تولید پوششی اصیل و هماهنگ با مد روز در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
2- اسپیور
اسپیور یکی از برند‌های بسیار خلاق در زمینه تولید تیشرت مردانه است که با بررسی بازار مد و فشن به تولید طرح‌های نوآورانه می‌پردازد. این برند از برند‌های نوپا در زمینه پوشاک محسوب می‌شودف اما در همین زمان کم به دلیل کیفیت و طرح‌های جذاب توانسته موقعیت مناسبی در بازار کسب کند. تیشرت‌های نخ پنبه‌ای بسیار نرم و باکیفیت این مجموعه با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.
3- باینت
تنوع بسیار بالایی از طرح‌ها و جنس‌های مختلف ازجمله نخ، چنبه، جودون و ... توسط این برند تولید می‌شوند. تیشرت‌های آسیتن‌دار و بدون آستین با طرح‌های متنوع و مدل‌های مختلف یقه توسط برند باینت تولید می‌شود. قیمت محصولات این برند نسبت به کیفیت و تنوع محصولات بسیار مناسب است. محصولات این برند از عالی‌ترین گزنیه‌ها برای استفاده روزمره هستند.
4- وب پوش
وب پوش از برند‌های معتبر تولید‌کننده پوشاک مردانه در ایران است. برندی که از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده کرده و محصولاتی بسیار عالی و کاربردی تولید می‌کند. محصولات این برند دارای مقاومت بالا و ماندگاری رنگ هستند و راحتی و آسایش را برای شما به همراه دارند. در طرح‌های بسیار متنوعی تولید شده و می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.
5- آر ان اس
آر ان اس از دیگر برند‌های ایرانی تولید‌کننده لباس است که تنوع بالایی از تیشرت‌های مردانه را نیز تولید و روانه بازار می‌کند. این محصولات از جنس‌های مختلفی مانند الیاف نخی، پنبه‌ای و ... تولید می‌شوند. قیمت این محصولات نسبت به کیفیت و طرح‌های ارائه شده بسیار مناسب است.
6- جامه پوش آرا
جامه پوش آرا از دیگر برند‌های تولید‌کننده تیشرت مردانه است که تنوع بالایی از طرح و رنگ‌های مختلف را تولید می‌کند. محصولات این برند از نخ باکیفیت تولید می‌شوند و دوام و ماندگاری بالایی دارند. جنس بسیار نرم و لطیف که راحتی زیادی را به همراه دارد. علاوه بر آن کیفیت دوخت بسیار مناسبی داشته که رضایت بالای مشتریان را به همراه دارد. طرح‌های چاپی این برند نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.
7- گراد
برند گراد از بهترین و معتبرترین تولیدکننده و عرضه‌کنندگان پوشاک مردانه است. با اینکه پرطرفدار ترین تولیدات برند گراد ، کت و شلوار مردانه، کت تک، پیراهن است، اما تیشرت های gerad نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است.
این شرکت در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید پوشاک مردانه تأسیس شد و همواره تلاش کرده است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند
این برند تنوع بالایی از محصولات مختلف مانند پولوشرت و تی شرت مردانه با طرح‌های متنوع و آستین‌دار و بدون آستین به بازار عرضه می‌کند. استفاده از الیاف بسیار باکیفیت و طرح‌های زیبا و کاربردی از مهم‌ترین ویژگی‌های تولیدات گراد است.
8- آریان نخ باف
آریان نخ باف ازجمله برند‌هایی است که در زمینه تولید جوراب، لباس زیر و تیشرت مردانه فعالیت می‌کنند. تمام محصولات این برند از نخ و الیاف کاملاً طبیعی تولید می‌شوند، به همین دلیل بسیار باکیفیت بوده و هیچ گونه حساسیتی برای فرد به همراه ندارند. این محصولات به هیچ عنوان آبرفت و تغییر رنگ ندارند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند.
9- زاگرس پوش
آخرین برند ایرانی که در این لیست قرار می دهیم. برند زاگرس پوش است. پلوشرت های این تولید کننده از کیفیت و تنوع بسیار خوبی برخوردار است. در جشنواره های تخفیفی که برگزار می کند یکی از پر طرفدارترین محصولات همین پلوشرت ها هستند. شما میتوانید با خرید آنلاین انواع پلوشرت مردانه زاگرس پوش از ارسال رایگان هم بهره مند شوید.
بهترین مارک تیشرت مردانه خارجی
در کنار محصولات بسیار با کیفیت ایرانی، در بازار برند‌های خارجی مطرحی در زمینه تیشرت و پولوشرت وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید پوشاک تولید شده‌ی این برند‌ها را خریداری کنید. کشور‌های آمریکا، ایتالیا، فرانسه و ترکیه همواره جز پیشگامان صنعت مد و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک در دنیا بوده‌اند.
برند‌های معتبری مانند ال سی واکیکی، جین وست و کالوین کلین از معتبرترین برند‌های تولید‌کننده تیشرت هستند. این برند‌ها هرکدام از مواد اولیه مختلفی برای تولید محصولات خود استفاده کرده و تنوع بالایی از تی شرت‌های مردانه را با طرح، رنگ و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند.
در پایان
ما در این مطلب سعی کردیم برای شما به معرفی بهترین مارک تیشرت مردانه بپردازیم. حالا شما به ما بگویید بهترین برند از نظر شما چیست؟ و از کدام یک از این مارک ها تجربه بهتری داشته اید.
کد مطلب: 172301
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *