۰
يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰

خرید محصولات اوردینری اصل از درمارز

دختران و زنان به طور جدی دنبال سرمایه گذاری روی یک روتین مراقبت از پوست هستند. زیرا هیچ لوازم آرایشی برند و لوکسی نمی تواند جادو کند مگر اینکه پوست فرد سالم و هیدراته باشد. علاوه بر این، پوست سالم و استفاده از محصولات مراقبت از پوست خوب همیشه در درازمدت مفید است.
خرید محصولات اوردینری اصل از درمارز
یکی از برندهایی که مزایای آن برای بهبود پوست توسط بسیاری از بیوتی بلاگرها گرفته تا اینفلوئنسرها و بازیگران زن و... تبلیغ شده است، اوردینری (Ordinary) است. تولید کنندگان اوردینری با ارائه فرمولاسیون فوق کارآمد و تک ماده ای، به مصرف کنندگان این امکان را داده اند که یک روتین مراقبت از پوست انحصاری و مقرون به صرفه داشته باشند. با رویکرد ساده، معتبر و سرراست، محصولات آنها به طور جهانی توسط هر کسی که آنها را امتحان کرده است، دوست دارد.
جای تعجب نیست که خانم های ایرانی هم به دنبال اضافه کردن محصولات اوردینری به روتین خود هستند، که در ادامه این سوال مطرح می شود؛ از کجا محصولات اوردینری را بخریم؟
برند اوردینری ساخت کجاست؟
اوردینری یک برند مراقبت از پوست است که از سال 2013 میلادی در کانادا شروع به کار کرده است. از آن زمان برند اوردینری روی بسته‌بندی‌های اختصاصی متمرکز شده است و با تولید سرم‌های منحصربه‌فرد، مملو از مواد عالی و ایده‌های خلاقانه‌ای که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند، پیشرفت خود را افزایش داده است.
 Ordinary با داشتن فرمولاسیون های با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه برای همه قابل دسترسی است. علاوه بر این، استفاده این برند از بهترین مواد ترکیبی با دانش، تحقیق و فناوری بی عیب و نقص، باعث شده است که آنها به یکی از پرمخاطب ترین برندهای مراقبت از پوست در سال های اخیر تبدیل شوند.
محصولات اوردینری را از کجا بخریم؟
فروشگاه های زیادی وجود دارد که می توانید محصولات اوردینری اصل را خریداری کنید. بهترین کار خرید مستقیم از Deciem.com (سایت اصلی محصولات اوردینری) است، چه به صورت آنلاین یا از یکی از نمایندگی های آنها، البته اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در کشور خود نمایندگی دارید.
خرید از طریق Deciem به شما اطمینان خاطر می دهد که محصولات اصل هستند. Deciem تحویل رایگان با حداقل هزینه ارائه می دهد و دارای سیاست بازپرداخت 365 روزه است. Deciem برای سفارش‌های بیش از 25 یورو و 30 دلار استرالیا به اکثر کشورها ارسال رایگان دارد. با این حال، برخی از کشورها حداقل 250 دلار برای ارسال رایگان هزینه در نظر می گیرند. اما در ایران هم شرایط به همین منوال است؟ متاسفانه خیر.
لاین مراقبت از پوست بسیار محبوب و مقرون به صرفه اوردینری (Ordinary) در حال حاضر هیچ نمایندگی در ایران ندارد.
آیا نمایندگی اوردینری در ایران وجود دارد؟
خانم ها به خوبی از اثربخشی و فرمول‌های فوق‌العاده این برند مطلع هستند، از سرم کافئین دور چشم گرفته تا سرم پیلینگ قرمز. اما متأسفانه، محصولات Ordinary به طور رسمی در ایران در دسترس نیستند، اگرچه این امر ما را از ارسال توسط اقوام خارج از کشور، پرداخت گمرکات گزاف و خرید با قیمت دو برابر از طریق پیج های اینستاگرام منع نکرده است.
در ایران به ندرت پیج و سایت فروشگاهی قابل اعتمادی وجود دارد که محصولات اوردینری را بفروشند، حتی شکایات زیادی از برخی از فروشگاه های آرایشی و بهداشتی آنلاین معروف بابت ارسال محصولات تقلبی یا باز شده دریافت صورت گرفته است. چند اکانت اینستاگرام برندهای بین‌المللی همچون اوردینری را می‌فروشند، اما خرید از آن‌ها با مکافات همراه است.
امید خود را از دست ندهید! اگر به شما بگوییم که یک سایت شناخته شده موجود است که برند مورد علاقه شما یعنی اوردینری را به سراسر ایران ارسال می کند، چه؟
سایت درمارز به نشانی dermaroz.com محصولات اصل اوردینری را به سراسر کشور ارسال می کند و به دورترین نقاط ایران هم ارسال دارند. هیچ نظر منفی در مورد محصولات جعلی یا تاخیر در تحویل وجود ندارد. همه سفارشات خود را به موقع ارسال می کنند و اورجینال و اصل هستند.
علاوه بر این، پرداخت ها را می توان به راحتی توسط درگاه پرداخت اینترنتی معتبر انجام داد. از ویژگی های بارز درمارز فعال بودن پرداخت در محل برای سراسر ایران است. با این ویژگی شما در هر جای ایران قرار داشته باشید می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید از این سایت نمایید. بنابراین، دفعه بعد که می‌پرسید در ایران از کجا باید محصولات اوردینری اصل را بخرید، مستقیماً به سایت درمارز بروید.
سرم اوردینری اصل و تقلبی
موجی از فروش محصولات اوردینری تقلبی به دلایل نادرست در دنیا به راه افتاده است. در حالی که محصولات مراقبت پوست اوردینری سرم ها و محصولات بسیار جالبی دارند که محبوب هستند، توسط یک برند معروف کره ای برای کپی کردن مورد توجه قرار گرفته است.
محصولات تقلبی زیادی وجود دارد. ما به شما توصیه می کنیم از خرید محصولات اوردینری از طریق eBay، Amazon و Shopee اجتناب کنید. اینها بیشترین سایت هایی هستند که برخی از افراد دچار خرید محصول تقلبی شده اند.
زمانی که نمی دانید یک محصول در کجا یا چه مدت نگهداری شده است یا از مواد تشکیل دهنده واقعی آن اطلاعی ندارید، ریسک خرید این محصولات را به جان نخرید.
بهترین محصولات برند اوردینری
محصول مراقبت از پوست اوردینری، با فرمول های جالب بسیاری عرضه شده است که برای پوست عالی است. این برند اقتصادی برای تمام نگرانی‌های پوستی ایمن و مؤثر هستند و نکته جالب این است که بسته بندی آنها بسیار ساده و اغلب شامل یک شیشه و قطره چکان می باشد. فرمول آنها از حداقل مواد تشکیل شده است و تا حد زیادی این امر یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت مناسب این برند در دنیا است.
محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات اوردینری عبارتند از: سرم آلفا آربوتین 2 %+هیالورونیک اسید، سرم بافه ضد چروک قوی، سرم رزهیپ اوردینری ضد جوش، سرم لاکتیک اسید لایه بردار، کرم آزلائیک اسید 10% و سرم نیاسینامید، سرم هیالورونیک اسید اوردینری.
در ادامه دو مورد از بهترین محصولات این برند را بر اساس بررسی ها، مشکلات پوستی رایج و مقرون به صرفه بودن فهرست می کنیم.
سرم ویتامین سی اوردینری
ویتامین سی عنصر مورد استفاده در بسیاری از محصولات روشن کننده پوستی از جمله سرم ویتامین سی اوردینری است که برای رفع لک های تیره و ناهموار و جوانسازی پوست بسیار موثر عمل می کند. سرم ویتامین سی همچین به افزایش کلاژن سازی پوست می انجامد و حالت ارتجاعی پوست را که با افزایش سن از دست می رود بازمی گرداند.
آلفا آربوتین 2% + HA اوردینری
آلفا آربوتین
 به عنوان مهار کننده تولید ملانین و محو کننده رنگدانه ها شناخته شده است. HA یک ماده مرطوب کننده عالی است. ترکیبی از هر دو به پوست شما شفافیت و طراوت می دهد. سرم آلفا آربوتین اوردینری برای جای جوش، لک های قرمز و لک هایی که بر اثر نور خورشید روی پوست ایجاد شده اند مورد استفاده قرار می گیرد.
سرم هیالورونیک اسید اوردینری
سرم هیالورونیک اسید اوردینری ۲ %+ b5  یکی از پرطرفدارترین و بهترین محصولات اوردینری است. این سرم با آبرسانی عمقی که انجام می دهد به جوانسازی پوست و شفافیت پوست کمک شایانی می کند. همانطور که از نام این سرم مشخص است حاوی ویتامین B5 است که باعث می شود آبرسانی و هیدراتاسیون افزایش یابد. می توان اذعان داشت که این سرم قویترین آبرسان در بین سرم های موجود است.
سوالات متداول درباره خرید محصولات اوردینری اصل از درمارز

آیا امکان پرداخت وجه پس از دریافت سفارش وجود دارد؟
درمارز برای مشتریان خود ارزش بسیاری قائل است از این رو امکان پرداخت در محل را برای سراسر ایران فراهم نموده است و شما می توانید به راحتی و با آسودگی خیال اقدام به خرید محصولات اوردینری از درماز کنید.
چگونه سفارش خود را درمارز پیگیری کنم؟
می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و سفارش خود را پیگیری کنید. همچنین می توانید با تماس با شماره های پشتیبانی درمارز سفارش خود را به راحتی پیگیری نمایید.
آیا محصولات اوردینری در درمارز تخفیف دارد؟
درمارز اقدام به ارائه تخفیف روی محصولات اوردینری کرده است. تابستان امسال برای اکثر محصولات پرفروش اوردینری تخفیف گذاشته شده است. پس تا فرصت باقیست اقدام به خرید نمایید.
 
 
کد مطلب: 172925
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *