۰
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶

در موج بعدی بازار بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟

دنیای کریپتو کارنسی همیشه فرصت‌های سوددهی زیادی برای کاربران فراهم کرده است. پس از سپری کردن یک دوره نزولی اکنون کریپتوکارنسی جان تازه‌ای گرفته است و آماده است که سودهای هیجانی برای تریدرها به ارمغان بیاورد.
در موج بعدی بازار بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟

در موج بعدی بازار بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟

دنیای کریپتو کارنسی همیشه فرصت‌های سوددهی زیادی برای کاربران فراهم کرده است. پس از سپری کردن یک دوره نزولی اکنون کریپتوکارنسی جان تازه‌ای گرفته است و آماده است که سودهای هیجانی برای تریدرها به ارمغان بیاورد. با این حال اگر نتوانید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید کار شما سخت خواهد شد. چرا که اگر روی ارز اشتباهی سرمایه‌گذاری کنید نه تنها نمی‌توانید سود کنید بلکه با ضرر مالی رو‌به‌رو خواهید شد. به همین منظور در این مقاله بررسی خواهیم کرد که در موج بعدی بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟ پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و کسب سود عالی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.
 

موج بعدی رالی ارزهای دیجیتال چه زمانی خواهد بود؟

سال 2021 و 2022 سال چندان خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال نبود. چرا که اغلب ارزها فاصله زیادی از سقف قیمتی خود ایجاد کردند. این موضوع سبب شد که برخی از تریدرها از کسب سود از طریق ارزهای دیجیتال ناامید شوند.
اما در طی چند ماه اخیر بازار کریپتو تحرکات مثبتی داشته است و برخی ارزها از جمله بیت کوین رشد خوبی را تجربه کرده‌اند. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که کریپتو کارنسی دوباره موج صعودی دیگری را تجربه کند.
اما سوال اصلی این است که این رالی صعودی کی اتفاق می‌افتد؟ کدام ارزها برای خرید در این بازه مناسب هستند؟ پاسخ به این سوالات کار ساده‌‌ای نیست چرا که کریپتو کارنسی همیشه افراد را شگفت‌زده کرده است. چرا که بازار کریپتو موج‌های صعودی و نزولی متعددی را به چشم دیده است. با این حال اگر از زمان موج بعدی رالی ارزهای دیجیتال مطلع شوید به‌راحتی می‌توانید روی ارزهای مستعد رشد سرمایه‌گذاری کرده و سودهای خوبی به دست آورید.
کارشناسان و افراد معروف فعال در دنیای کریپتو نظرات مختلفی درباره آینده ارز دیجیتال دارند. بنابراین نمی‌توان با قطعیت بیان کرد که چه زمانی بهترین زمان برای صعودی شدن بازار ارزهای دیجیتال است.
در حالت کلی پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا شرایط برای رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال فراهم شده است. در حال حاضر چالش‌هایی همچون جنگ اوکراین و روسیه، تورم و نرخ بیکاری مهم‌ترین عواملی هستند که پیش روی کریپتو کارنسی قرار دارند.
با پشت سر گذاشتن این بحران‌ها شرایط لازم برای ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال فراهم می‌شود. با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک می‌توان شاهد رالی صعودی در بازار کریپتو بود.
سال 2023 سال مهمی برای بازار ارزهای دیجیتال است چرا که اغلب کارشناسان بر این باور هستند که در این سال قیمت بیت کوین و به دنبال آن قیمت سایر ارزهای دیجیتال رشد خواهد کرد. بنابراین شما باید کاملاً هوشیار باشید تا در بهترین فرصت وارد معاملات سودآور شوید.

نکات مهمی که باید در موج بعدی به آنها توجه کنیم!


: نکات مهم در موج صعودی بعدی کریپتو

اطلاع از زمان موج بعدی صعودی بازار ارزهای دیجیتال به تنهایی کافی نیست. در کنار این موضوع باید به یک سری نکات مهم نیز توجه کنید تا بتوانید سرمایه‌گذاری مطمئن و بدون دردسری داشته باشید. در این بخش از مقاله (در موج بعدی بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟) این نکات را برای شما شرح می‌دهیم.
 

●یک صرافی مطمئن انتخاب کنید.

انتخاب صرافی مطمئن اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که در موج بعدی صعود بازار ارزهای دیجیتال باید به آن توجه کنید. روز به روز به تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال افزوده می‌شود به همین جهت پیدا کردن یک صرافی مطمئن کار سختی است.
با این حال شما باید صرافی‌ها را از جهات مختلف همچون امنیت، نقدینگی، حجم معاملات و... بررسی کنید تا بتوانید صرافی مطمئنی برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید معاملات خود را در یک محیط امن و بدون نگرانی از بابت از دست رفتن سرمایه خود انجام دهید.

●استراتژی معاملاتی داشته باشید.

بدون شک انجام معاملات بدون داشتن استراتژی با شکست رو‌به‌رو خواهد شد. داشتن استراتژی به شما کمک می‌کند که با برنامه مشخصی نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام نمایید و از متحمل شدن ضررهای هنگفت جلوگیری کنید.
استراتژی هر فرد با توجه به هدف و میزان سرمایه او متفاوت خواهد بود. بنابراین شما باید یک استراتژی مشخص با توجه به خصوصیات خود بچینید.
در حالت کلی استراتژی شما باید موارد زیر را به‌طور کامل پوشش دهد:
  • مدت زمان حضور در بازار
    تعداد معاملات در طی روز
    سرمایه مورد نیاز برای انجام معاملات
    انتخاب سبک معاملاتی
    میزان سود و ضرر

●اسیر احساسات نشوید.

در موج صعودی بازار کریپتو، ارزها نوسانات زیادی را تجربه خواهند کرد. این موضوع سبب می‌شود که اغلب تریدرها احساساتی عمل کرده و نتوانند به درستی تصمیم بگیرند.
لذا اگر شما جزو افرادی هستید که می‌خواهید در این رالی صعودی بیشترین سود را به خودتان اختصاص دهید باید منطقی رفتار کنید و به‌صورت هوشمندانه روی ارزهای مستعد رشد سرمایه‌گذاری کنید.

●مدیریت سرمایه را فراموش نکنید.

همانطور که می‌دانید بازار کریپتو غیر قابل پیش بینی است و نمی‌توان با قاطعیت کامل راجع به آن حرف زد. بنابراین شما باید با اصول مدیریت سرمایه آشنا باشید و به‌صورت اصولی روی ارزهای مورد نظر خود سرمایه‌گذاری کنید.
به‌عنوان مثال اگر 1000 دلار سرمایه دارید نباید تمام آن را روی یک ارز سرمایه‌گذاری کنید. چون ممکن است همه چیز برعکس پیش برود و با دریافت یک خبرفاندامنتال منفی تمام تحلیل‌های شما خراب شود. پس با مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذاری اصولی می‌توانید در رالی صعودی کریپتو سودهای عالی به دست آورید.

●هیچ وقت بدون بررسی وارد معامله نشوید.

در زمان‌های حساس بازار خیلی از افراد ادعای کار بلد بودن می‌کنند و ممکن است ارزهای مختلفی را برای سرمایه‌گذاری به شما معرفی کنند.
شما تنها با حرف بقیه نباید اقدام به معامله کنید چون این کار ریسک بالایی دارد و ممکن است باعث از بین رفتن سرمایه شما شود. لذا حتماً ارز مورد نظر را از جهات مختلف بررسی کنید و در صورت صلاحدید وارد معامله شوید.

ارزهای دیجیتال با سوددهی بالا کدامند؟

خب پس از این که زمان رالی صعودی بازار ارز دیجیتال و نکات مربوط به آن را دریافتید؛ نوبت به شناخت ارزهای دیجیتال با سوددهی بالا می‌رسد. از ابتدا هم هدف ما جواب دادن به سوال (در موج بعدی بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟) بود. البته ارزهایی که در اینجا معرفی می‌کنیم نیاز به بررسی دارند و شما می‌توانید با مسئولیت خودتان وارد معامله شوید. به‌طور کلی ارزهای دیجیتال با سوددهی بالا در موج بعدی عبارت‌اند از:
  • بیت کوین: بیت کوین که به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود از اوج قیمتی خود فاصله زیادی دارد. پذیرش بیت کوین توسط کشورها و موسسات مختلف سبب شده است که کارشناسان آینده ایده‌آلی برای این ارز در نظر بگیرند. پس در موج صعودی بعدی نباید از بیت کوین غافل شوید چون Bitcoin همیشه جزو ارزهای سودده بازار بوده است.
    اتریوم: اتریوم یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. در سال 2021 اتریوم نشان داد که تا چه اندازه قدرتمند است و می‌تواند رشد خیره‌کننده‌ای داشته باشد. حال که از روند نزولی بازار خارج شده‌ایم باید به اتریوم توجه کنید.
    کاردانو: این ارز از زمان پیدایش خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. کاردانو به‌عنوان قاتل اتریوم شناخته می‌شود و با توجه به کاربردهای زیادی که دارد جزو بهترین ارزهای دیجیتال برای کسب سود به شمار می‌رود.
    پولکادات: پولکادات یک ارز جذاب است که با هدف اتصال شبکه‌های بلاکچین به یکدیگر و همکاری راحت آن‌ها طراحی شده است. این ارز با استقبال خوبی همراه شده است و انتظار می‌رود که در موج صعودی بازار رشد خوبی را تجربه کند.
شما همچنین می‌توانید نیم نگاهی به ارزهای پالیگان، کازماس، سولانا، فایل کوین، دش، یونی سواپ، ترون، اولانچ، تزوس، فانتوم و الگوراند نیز داشته باشند. همین این ارزها در وضعیت مطلوبی قرار دارند و می‌توانند یک سبد ایده‌آل برای کسب سود در موج صعودی بعدی کریپتو باشند. بنابراین باید با بررسی دقیق و سنجیدن همه جوانب می‌توانید بهترین زمان برای خرید ارزهای معرفی شده را پیدا کنید.
 
سخن پایانی
بازار کریپتو پس از یک دوره نزولی که پشت سر گذاشت اکنون آماده پرش و سود رساندن به سرمایه‌گذاران است. رالی صعودی بازار ارز دیجیتال بسیار هیجانی خواهد بود و اگر بتوانید روی ارزهای مستعد رشد سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید سودهای حیرت آوری به دست آورید. در این مقاله درباره زمان رالی صعودی بعدی کریپتو حرف زدیم و به این سوال پاسخ دادیم که در موج بعدی بیشترین سود متعلق به کدام ارزهای دیجیتال است؟. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.
منبع: https://www.tarafdari.com/node/2311632
 
 
کد مطلب: 198705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *