کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله سايت دولت به هاشمي، توكلي، لاريجاني و...

24 آبان 1391 ساعت 11:16

يك رسانه دولتي با انتقاد شديد از برخي منتقدان قانون هدفمند كردن يارانه ها آن ها رامتهم كرد كه مردم را "لشکر قابلمه به دست ها" مي دانند و به دنبال اجراي پرو‍ژه ارتجاع و حاكم كردن مجدد باندهاي قدرت و ثروت هستند.


به گزارش فرارو، شبكه ايران (سايت روزنامه ايران) در يادداشتي به قلم عطا بهرامي و با عنوان "هدفمندی یارانه ها در مرکز حملات طراحان پروژه ارتجاع" به برخي منتقدان قانون هدفمند كردن يارانه ها، همچون توکلی، لاریجانی، هاشمي رفسنجانی، سبحانی، رنانی و غیره حمله كرد.
نگارنده اين يادداشت جريان منتقد هدفمندي را جرياني "تو در تو" خواند كه "با وجود همه کاره بودن در واردات از چین و ماچین، با هدفمندی به دلیل ضرر آن برای تولید! مخالفت کرده و علیه آن جریان سازی می کند."
عطا بهرامي در بخش پاياني يادداشت مفصل خود آورده است: «آیا فکر می کنند که مردم از آنها دلسوزی به خاطر تولید و استغال و در یک کلام، مصالح مردم را باور می کنند؟»
بهرامي در ادامه نوشت:‌ «کسانی که مردم را "لشکر قابلمه به دست ها" و کسانی که اگر زیر چرخ های توسعه نیز له شوند مهم نیست، خطاب می کردند، به دنبال اجرای پروژه ارتجاع و حاکم کردن مجدد باندهای قدرت و ثروت بر امورات مردم هستند.»


کد مطلب: 13874

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/13874/حمله-دولت-هاشمي-توكلي-لاريجاني

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir