کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام‌های منفعلانه به استکبار باید قطع شود

5 آذر 1399 ساعت 12:25

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توقف آن‌چه ارسال پیام‌های منفعلانه به استکبار دانست، گفت که این با رویکرد عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توقف آن‌چه ارسال پیام‌های منفعلانه به استکبار دانست، گفت که این با رویکرد عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست.
به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع) و هفته بسیج اظهار کرد: رهبری گفتند که به بیگانگان نمی‌شود اعتماد کرد این چیزی است که تاریخ‌مان اثبات کرده یا دیروز گفتند مشکل اقتصادی کشور نداشتن راهکار نیست، بلکه همت و شجاعت می‌خواهد. ما در این ایام دیدیم ضعف و ذلیلی بود و اقتصاد کشور هم امروز به این مرحله رسیده است.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود یادآور شد: پیام‌های منفعلانه و هزینه سازی که به استکبار می‌دهند باید از این به بعد قطع شود، زیرا این عملکرد با عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست و نه تنها دردی را دوا نمی‌کند، بلکه دردها را بیشتر می‌کند.
وی یادآور شد: برای برون رفت از وضع فعلی کشور باید از تنبلی، کم تحرکی، شلختگی و بی‌خیالی در نظارت‌ها پرهیز کرد و در یک کلام باید از سوء مدیریت در همه ارکان خصوصا ارکان اجرایی که زندگی و معاش مردم به آن وابسته است پرهیز کنیم وگرنه با بالارفتن پول‌های خارجی قیمت‌ها هم تصاعدی بالا می‌رود.
بشیری اضافه کرد: وقتی قیمت ارز کاهش پیدا می‌کند ما باز هم شاهد پرواز قیمت مرغ و لبنیات هستیم. رییس جمهور و دولت محترم به داد مردم برسند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی پروژه پرونده کمربندی پاکدشت به عنوان یک پروژه ملی در شرق کشور نیز گفت: این موضوع مشکلات زیادی برای مردم درست کرده است از ۶۷ نماینده‌ای که در این زمینه تذکر و سوال امضاء کرده‌اند قدردانی می‌کنم.


کد مطلب: 140388

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140388/پیام-های-منفعلانه-استکبار-باید-قطع-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir