۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵

پیام‌های منفعلانه به استکبار باید قطع شود

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توقف آن‌چه ارسال پیام‌های منفعلانه به استکبار دانست، گفت که این با رویکرد عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توقف آن‌چه ارسال پیام‌های منفعلانه به استکبار دانست، گفت که این با رویکرد عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست.
به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع) و هفته بسیج اظهار کرد: رهبری گفتند که به بیگانگان نمی‌شود اعتماد کرد این چیزی است که تاریخ‌مان اثبات کرده یا دیروز گفتند مشکل اقتصادی کشور نداشتن راهکار نیست، بلکه همت و شجاعت می‌خواهد. ما در این ایام دیدیم ضعف و ذلیلی بود و اقتصاد کشور هم امروز به این مرحله رسیده است.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود یادآور شد: پیام‌های منفعلانه و هزینه سازی که به استکبار می‌دهند باید از این به بعد قطع شود، زیرا این عملکرد با عزت، حکمت و مصلحت سازگار نیست و نه تنها دردی را دوا نمی‌کند، بلکه دردها را بیشتر می‌کند.
وی یادآور شد: برای برون رفت از وضع فعلی کشور باید از تنبلی، کم تحرکی، شلختگی و بی‌خیالی در نظارت‌ها پرهیز کرد و در یک کلام باید از سوء مدیریت در همه ارکان خصوصا ارکان اجرایی که زندگی و معاش مردم به آن وابسته است پرهیز کنیم وگرنه با بالارفتن پول‌های خارجی قیمت‌ها هم تصاعدی بالا می‌رود.
بشیری اضافه کرد: وقتی قیمت ارز کاهش پیدا می‌کند ما باز هم شاهد پرواز قیمت مرغ و لبنیات هستیم. رییس جمهور و دولت محترم به داد مردم برسند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی پروژه پرونده کمربندی پاکدشت به عنوان یک پروژه ملی در شرق کشور نیز گفت: این موضوع مشکلات زیادی برای مردم درست کرده است از ۶۷ نماینده‌ای که در این زمینه تذکر و سوال امضاء کرده‌اند قدردانی می‌کنم.
کد مطلب: 140388
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *