کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

در برابر فراجا سکوت نمی‌کنیم

7 مهر 1401 ساعت 5:00

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نفع فراجا است که فیلم‌ها و مستندات خود را درباره مهسا امینی به مجلس ارائه کند چرا که مجلس قصد سکوت در برابر فراجا را ندارد.


جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان با اعلام خبر جلسه امروز بعدازظهر مجلس با مسئولین نیروی انتظامی گفت: از هیئت رئیسه درخواست کردیم که جلسه‌ای با نیروی انتظامی برگزار کند البته امروز هم جلسه مشترکی با کمیسیون شوراها و امور داخلی داریم که مسئولین نیروی انتظامی در آن حضور دارند. در این جلسه قرار است درباره موضوع اربعین مباحثی مطرح شود و در مورد مهسا امینی نیز صحبت‌هایی خواهد شد.
او در پاسخ به اینکه در جلسه بعدازظهر مجلس با نیروی انتظامی سردار اشتری و سردار رحیمی نیز حضور دارند تصریح کرد: اطلاع ندارم اما به نفع فراجا است که در مجلس حاضر شوند و توضیح بدهند چرا که تریبون مجلس هرگز خاموش نخواهد شد و به نفع مردم روشن است.
او در پایان یادآور شد: لذا به نفع فراجا است که فیلم‌ها و مستندات خود را درباره مهسا امینی به مجلس ارائه کند چرا که مجلس قصد سکوت در برابر فراجا را ندارد. به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و کنار مردم هستیم و دفاع می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی است.


کد مطلب: 175728

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/175728/برابر-فراجا-سکوت-نمی-کنیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir