۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

در برابر فراجا سکوت نمی‌کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نفع فراجا است که فیلم‌ها و مستندات خود را درباره مهسا امینی به مجلس ارائه کند چرا که مجلس قصد سکوت در برابر فراجا را ندارد.
در برابر فراجا سکوت نمی‌کنیم
جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان با اعلام خبر جلسه امروز بعدازظهر مجلس با مسئولین نیروی انتظامی گفت: از هیئت رئیسه درخواست کردیم که جلسه‌ای با نیروی انتظامی برگزار کند البته امروز هم جلسه مشترکی با کمیسیون شوراها و امور داخلی داریم که مسئولین نیروی انتظامی در آن حضور دارند. در این جلسه قرار است درباره موضوع اربعین مباحثی مطرح شود و در مورد مهسا امینی نیز صحبت‌هایی خواهد شد.
او در پاسخ به اینکه در جلسه بعدازظهر مجلس با نیروی انتظامی سردار اشتری و سردار رحیمی نیز حضور دارند تصریح کرد: اطلاع ندارم اما به نفع فراجا است که در مجلس حاضر شوند و توضیح بدهند چرا که تریبون مجلس هرگز خاموش نخواهد شد و به نفع مردم روشن است.
او در پایان یادآور شد: لذا به نفع فراجا است که فیلم‌ها و مستندات خود را درباره مهسا امینی به مجلس ارائه کند چرا که مجلس قصد سکوت در برابر فراجا را ندارد. به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و کنار مردم هستیم و دفاع می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم نظام جمهوری اسلامی نظام مردمی است.
کد مطلب: 175728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *