کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الزامی بودن زنجیرچرخ برای عبور از گردنه‌های برفگیر

16 آذر 1401 ساعت 8:10

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور خبر داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر  گفت: هم اکنون تردد در تمامی جاده‌ه‌های کشور به آرامی و به شکل روان در حال انجام است. تنها محوری که ترافیک در آن نیمه سنگین گزارش شده آزادراه قزوین – کرج در محدوده پل فردیس است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: با توجه به ورود موج سرما و بارش به کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و البرز هستیم. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، اردبیل، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر نیز بارش باران گزارش شده است.
شیرانی افزود: در همین راستا لازم است که رانندگان و مسافران از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند، اما اگر مجبور به انجام سفر هستند رانندگان باتوجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رانندگی کنند و برای عبور از گردنه‌های برفگیر هم استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های دارای انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. علاوه بر آن محور‌های ریگان – ایرانشهر، محور جدید هشتگرد – طالقان، محور لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.


کد مطلب: 182933

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/182933/الزامی-بودن-زنجیرچرخ-عبور-گردنه-های-برفگیر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir