کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلی مدارس اصفهان تا پایان هفته

29 آذر 1401 ساعت 15:57

آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها را تا پایان این هفته به تعطیلی کشاند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا، پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری، جلسه کمیته اضطرار در استانداری اصفهان تشکیل شد.
وی اعلام کرد: طبق مصوبات این کمیته همه دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر، همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه) تعطیل خواهند بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: همچنین مقرر شد طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در شهر اصفهان از  ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ از درب منزل اجرایی شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وی با بیان اینکه از تردد خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود، گفت: کارگروه اضطرار به صورت ۲۴ ساعته در استانداری اصفهان فعال است و موارد را رصد و پیگیری می‌کند.


کد مطلب: 184552

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/184552/تعطیلی-مدارس-اصفهان-پایان-هفته

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir