۰
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷

تعطیلی مدارس اصفهان تا پایان هفته

آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها را تا پایان این هفته به تعطیلی کشاند.
تعطیلی مدارس اصفهان تا پایان هفته
به گزارش مردم سالاری آنلاین،منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا، پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری، جلسه کمیته اضطرار در استانداری اصفهان تشکیل شد.
وی اعلام کرد: طبق مصوبات این کمیته همه دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر، همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه) تعطیل خواهند بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: همچنین مقرر شد طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در شهر اصفهان از  ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ از درب منزل اجرایی شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وی با بیان اینکه از تردد خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود، گفت: کارگروه اضطرار به صورت ۲۴ ساعته در استانداری اصفهان فعال است و موارد را رصد و پیگیری می‌کند.
کد مطلب: 184552
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *