کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور: بی‌حجاب‌ها خیابان از بیگانگان پول می‌گیرند

16 خرداد 1402 ساعت 11:00

وزیر کشور: دست‌های بیگانه برای ترویج بی‌حجابی در ایران به افراد پول می‌دهند تا با وضع نامناسب در خیابان تردد کنند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، وزیر کشور جدایی روحانیت از مردم را خواست دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: رژیم منحوس پهلوی از این هراس داشت که مردم از پشت پرده دروغ و ظاهر زیبا و باطن متعفن آنان آگاهی پیدا کنند، کاری که روحانیت به درستی به آن پرداخت.

احمد وحیدی تأکید کرد: امروز همان دعوایی که در رژیم منحوس پهلوی بر سر ایمان و روحانیت انقلابی وجود داشت، بار دیگر به میدان آمده، دشمن به شدت در تلاش است تا رابطه مردم را با روحانیت انقلابی برجسته قطع کند.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز دنیای استکبار تلاش دارد تا ایمان مردم ایران بزرگ، قوی و پیشرو را تضعیف کنند و برای رسیدن به این هدف به هر کاری دست می‌زنند، همانطور که رژیم منحوس پهلوی در سال ۴۲ به دنبال فسار و ولنگاری بود، امروز نیز دشمنان اسلام در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ترویج بی بندوباری و هرزگی در جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: دشمن به خوبی می‌داند که با ترویج فساد و ولنگاری می‌توانند ملت را از امام حسین(ع) و مهدویت جدا کنند از این رو با حجاب مخالفت می‌کنند، حجابی که برای زن ایرانی مصونیت ایجاد کرده و از کیان خانواده حراست می‌کند، موضوعی که در غرب وجود ندارد و بر اساس آمارهای رسمی خودشان، بیش از ۴۰ درصد از کودکان آمریکا نتیجه روابط نامشروع هستند.

وحیدی اظهار داشت: دست‌های بیگانه برای ترویج بی بندوباری و فساد هزینه می‌کنند و به افراد پول می‌دهند تا در خیابان با وضع نامناسب تردد کنند، امروز جریان، مقابله حق و باطل است ولی جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم، گام به گام به جلو پیش رفته و به یک نقطه کانونی در منطقه تبدیل شده است.


کد مطلب: 196944

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/196944/وزیر-کشور-بی-حجاب-ها-خیابان-بیگانگان-پول-می-گیرند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir