; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - وزارت کشور تدوین قانون یارانه احزاب را پذیرفت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت کشور تدوین قانون یارانه احزاب را پذیرفت

15 بهمن 1392 ساعت 16:36

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش با بیان اینکه در جلسه امروز وزیر کشور با فعالان سیاسی، موضوع یارانه احزاب مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این جلسه پیشنهاد داده شد که در مورد یارانه هم قانون و یا آئین نامه ای را خود احزاب پیشنهاد کنند و وزارت کشور آن را بپذیرد و بر اساس آن عمل کند.


فاطمه راکعی در حاشیه نشست امروز فعالان سیاسی و احزاب با وزیر کشور در مورد موضوعاتی که در این جلسه بحث شد، به خبرنگار مهر گفت: جلسه امروز، نشست بسیار مفید و خوبی بود و جای تشکر از مسئولین محترم وزارت کشور دارد.

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش با بیان اینکه در این جلسه سه موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: یک موضوع در مورد معاضدت حقوقی وزارت کشور در مورد احزاب بود و بعد مساله خانه احزاب که انشاءالله باید به زودی تشکیل شود؛ چراکه خانه صنفی احزاب و مدافع حقوقی احزاب است و باید هر چه سریعتر تشکیل شود.

وی افزود: همچنین بحث یارانه احزاب نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این مساله مهمی است؛ چراکه در چند سال اخیر احزاب قفل شده بودند و پیشنهاد این بود که در مورد یارانه هم یک قانون و یا آئین نامه ای را خود احزاب پیشنهاد کنند و وزارت کشور آن را بپذیرد و بر اساس آن عمل کند.

راکعی با بیان اینکه این جلسه موجب تفاهم میان احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب که استخوان خوردکرده در تحزب هستند، شد، ادامه داد: مقرر شد همین ترکیبی که امروز دعوت شدیم، جلساتی داشته باشیم و در مورد اساسنامه خانه احزاب و تغییراتی که قرار است در این خانه ایجاد شود، به بحث بنشینیم.

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش با بیان اینکه خانه احزاب باید سریعا کار خود شروع کند، خاطر نشان کرد: احزاب بهترین مدافع حقوقی، مادی و معنوی برای احزاب است.


کد مطلب: 37079

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/37079/وزارت-کشور-تدوین-قانون-یارانه-احزاب-پذیرفت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir