۰
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۶

وزارت کشور تدوین قانون یارانه احزاب را پذیرفت

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش با بیان اینکه در جلسه امروز وزیر کشور با فعالان سیاسی، موضوع یارانه احزاب مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این جلسه پیشنهاد داده شد که در مورد یارانه هم قانون و یا آئین نامه ای را خود احزاب پیشنهاد کنند و وزارت کشور آن را بپذیرد و بر اساس آن عمل کند.
وزارت کشور تدوین قانون یارانه احزاب را پذیرفت
فاطمه راکعی در حاشیه نشست امروز فعالان سیاسی و احزاب با وزیر کشور در مورد موضوعاتی که در این جلسه بحث شد، به خبرنگار مهر گفت: جلسه امروز، نشست بسیار مفید و خوبی بود و جای تشکر از مسئولین محترم وزارت کشور دارد.

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش با بیان اینکه در این جلسه سه موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: یک موضوع در مورد معاضدت حقوقی وزارت کشور در مورد احزاب بود و بعد مساله خانه احزاب که انشاءالله باید به زودی تشکیل شود؛ چراکه خانه صنفی احزاب و مدافع حقوقی احزاب است و باید هر چه سریعتر تشکیل شود.

وی افزود: همچنین بحث یارانه احزاب نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این مساله مهمی است؛ چراکه در چند سال اخیر احزاب قفل شده بودند و پیشنهاد این بود که در مورد یارانه هم یک قانون و یا آئین نامه ای را خود احزاب پیشنهاد کنند و وزارت کشور آن را بپذیرد و بر اساس آن عمل کند.

راکعی با بیان اینکه این جلسه موجب تفاهم میان احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب که استخوان خوردکرده در تحزب هستند، شد، ادامه داد: مقرر شد همین ترکیبی که امروز دعوت شدیم، جلساتی داشته باشیم و در مورد اساسنامه خانه احزاب و تغییراتی که قرار است در این خانه ایجاد شود، به بحث بنشینیم.

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش با بیان اینکه خانه احزاب باید سریعا کار خود شروع کند، خاطر نشان کرد: احزاب بهترین مدافع حقوقی، مادی و معنوی برای احزاب است.
کد مطلب: 37079
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *