; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - پيش بازي استقلال ـ ذوب‌آهن - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال و قلعه‌نويي در مسير انتقام

پيش بازي استقلال ـ ذوب‌آهن

3 مهر 1393 ساعت 13:46

تيم فوتبال ذوب آهن در هفته دهم مسابقات ليگ برتر ميزبان تيم استقلال تهران است.


استقلال، برای پس گرفتن صدرجدول رده‌بندی لیگ‌برتر، در اصفهان به مصاف حریف سختکوشی می‌رود که در ۴ سال گذشته فقط یک بار برابر این تیم به پیروزی رسیده و ۴ بار برابر این حریف بازنده شده است.

۱. آخرین بازی ۲ تیم در روز ۶ بهمن ۹۲ به تساوی یک ـ یک رسیده است.

۲. در ۲۰ بازی آخری که بین ذوب‌آهن و استقلال در لیگ صورت پذیرفته، استقلال صاحب ۷ برد، ۷ مساوی، ۶ باخت، ۲۱ گل زده و ۲۰ گل خورده شده است.

۳. ۶ بازی انجام گرفته بین استقلال و ذوب‌آهن از جمع ۹ بازی مشترک است، استقلال برابر راه‌آهن ۲ـ۱ برده و ذوب‌آهن برابر این حریف ۲ـ۲ کرده است. استقلال، استقلال خوزستان را یک ـ صفر برده و ذوب‌آهن برابر استقلال خوزستان به تساوی یک ـ یک رسیده است، استقلال به سپاهان ۳ ـ۱ باخته اما ذوب‌آهن با استقلال خوزستان به تساوی یک ـ یک رسیده است.

استقلال برابر سایپا ۳ـ۲ برنده شد اما ذوب‌آهن به سایپا یک ـ صفر باخته اند. استقلال ۳ـ صفر پیکان را برده و ذوب‌آهن یک ـ صفر برابر پیکان به پیروزی رسیده است و سرانجام استقلال ۳ ـ صفر گسترش فولاد را برده و ذوب‌آهن ۳ـ۲ بد گسترش فولاد باخته است.

۴. استقلال با یک برد در ۲ صورت صدرنشین می‌ شود، اول اینکه تراکتور به سپاهان ببازد اما اگر تراکتور با سپاهان مساوی کند، استقلال باید با اختلاف ۵ گل ذوب‌آهن را ببرد تا صدرنشین باشد.

۵. یحیی گل‌محمدی در فروردین امسال زمان هدایت نفت، برابر استقلال یک ـ صفر برنده شده و حالا قلعه‌نویی قصد گرفتن انتقام از حریف را دارد.

۶. استقلال در هفته سوم و در همین ورزشگاه ۳ ـ ۱ برابر تیم فوتبال سپاهان بازنده شده است.

۷. ذوب‌آهن با ۷ امتیاز در صورت کسب برد، حداکثر می‌ تواند به رتبه نهم مسابقات لیگ صعود کند!


کد مطلب: 41652

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/41652/پيش-بازي-استقلال-ذوب-آهن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir