کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر امور خارجه:

دستاوردهاي دستگاه دیپلماسی در آینده مشخص خواهد شد

4 شهريور 1391 ساعت 13:41

نتایج اقدامات و دستاوردهاي دولت و دستگاه دیپلماسی در ابعاد سیاسي و بین المللي در آینده مشخص خواهد شد.


'علی اكبر صالحی' با تبریك هفته دولت، درباره دستاوردهای دستگاه دیپلماسی در عرصه بین المللی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ گاه در شرایط این چنینی در عرصه بین المللی قرار نگرفته بود و در دو سال اخیر با شرایط بسیار ویژه ای در همه ابعاد، تحولات منطقه ای، بین المللی، مسائل داخلی و تحریم ها روبرو بوده ایم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیر امور خارجه افزود: البته خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته است به رغم مشكلات موجود با هوشمندی و درایت به گونه ای در تعاملات بین المللی خود عمل كند كه حداكثر نتایج ایجابی را برای خود جمع كند و از اثرات مسایل تحمیل شده، بكاهد.

صالحی در عین حال تصریح كرد: نتیجه این اقدامات و ارزیابی آنها به بعد موكول خواهد شد زیرا در شرایط فعلی، نمی توان بسیاری از قضایا را به وضوح مطرح كرد و برخی ابعاد مسائل نیز روشن نیست.

وزیر امور خارجه تاكید كرد: اقداماتی كه در عرصه سیاسی انجام می شود و نیز به حداكثر رساندن بعد ایجابی تحولات منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران، در شرایط فعلی قابل طرح نیست و از این رو، نمی توان اكنون تحلیل جامع و كاملی از قضایا داشت بلكه باید آن را به آینده و زمانی كه بتوانیم بعضی مسائل را بازگو كنیم، موكول كرد.



کد مطلب: 4180

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/4180/دستاوردهاي-دستگاه-دیپلماسی-آینده-مشخص-خواهد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir