۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
وزیر امور خارجه:

دستاوردهاي دستگاه دیپلماسی در آینده مشخص خواهد شد

نتایج اقدامات و دستاوردهاي دولت و دستگاه دیپلماسی در ابعاد سیاسي و بین المللي در آینده مشخص خواهد شد.
دستاوردهاي دستگاه دیپلماسی در آینده مشخص خواهد شد
'علی اكبر صالحی' با تبریك هفته دولت، درباره دستاوردهای دستگاه دیپلماسی در عرصه بین المللی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ گاه در شرایط این چنینی در عرصه بین المللی قرار نگرفته بود و در دو سال اخیر با شرایط بسیار ویژه ای در همه ابعاد، تحولات منطقه ای، بین المللی، مسائل داخلی و تحریم ها روبرو بوده ایم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیر امور خارجه افزود: البته خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته است به رغم مشكلات موجود با هوشمندی و درایت به گونه ای در تعاملات بین المللی خود عمل كند كه حداكثر نتایج ایجابی را برای خود جمع كند و از اثرات مسایل تحمیل شده، بكاهد.

صالحی در عین حال تصریح كرد: نتیجه این اقدامات و ارزیابی آنها به بعد موكول خواهد شد زیرا در شرایط فعلی، نمی توان بسیاری از قضایا را به وضوح مطرح كرد و برخی ابعاد مسائل نیز روشن نیست.

وزیر امور خارجه تاكید كرد: اقداماتی كه در عرصه سیاسی انجام می شود و نیز به حداكثر رساندن بعد ایجابی تحولات منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران، در شرایط فعلی قابل طرح نیست و از این رو، نمی توان اكنون تحلیل جامع و كاملی از قضایا داشت بلكه باید آن را به آینده و زمانی كه بتوانیم بعضی مسائل را بازگو كنیم، موكول كرد.


کد مطلب: 4180
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *