کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرگل ترين هفته ليگ در راه است

دربي! ما گل مي‌خواهيم

1 آذر 1393 ساعت 7:29

ثبت 16 گل زده در 4 بازي ابتدايي هفته پانزدهم ليگ‌برتر را مي‌ شود به عنوان يک نشانه مثبت براي دربي 79 قلمداد کرد.


در حالی که علاقمندان فوتبال ایران مثل مارگزیده ها از ریسمان سیاه و سفید می‌ ترسند و بیم تکرار یک دربی بدون گل دیگر را دارند، کسب نتایج پرگل در ۴ بازی اول این هفته امیدوارمان می‌ کند که دربی هم روی همین مدار پیش برود.

در ۴ بازی امروز و دیروز میانگین ۳.۵ گل در هر مسابقه رقم خورده است که تقریبا در لیگ ایران بی نظیر است. البته به شرطی که ۴ بازی باقیمانده این روند مثبت را خراب نکنند و البته مسوولیت بزرگ برعهده دربی ۷۹ است که واقعا دوست داریم پرگل و پرهیجان باشد. چیزی که در ۴ مسابقه قبلی از ما دریغ شده است.

در این هفته نتایج جالبی داشته ایم؛ ۳ ـ ۲، ۲ ـ ۲ و ۲ ـ یک و البته یک تساوی ۱ ـ ۱. خوب است بدانید بالاترین میانگین گل در طول ۱۵ هفته گذشته، در هفته دهم و یازدهم لیگ رقم خورده که ۲.۷۵ گل در هر بازی ثبت شده است.

بیایید دعا کنیم و خوشبین باشیم که دربی هم یک مسابقه مشابه بازی های امروز است. یادتان هم باشد آخرین دربی پرگل نتیجه اش همان ۳ ـ ۲ بوده است. نتیجه ای که می‌ گویند طلسم خود را بر بازی بزرگ لیگ ایران گذاشته است. لیگ به جز دربی ۳ بازی دیگر هم دارد. ذوب‌آهن ـ پدیده، فولاد ـ صبا و گسترش ـ راه‌آهن که می‌شود پیش‌بینی کرد این بازی ها گل داشته باشند. پدیده، فولاد، راه‌آهن و گسترش تیم هایی نیستند که از آنها انتظار بازی بدون گل داشته باشیم.

تعداد گل لیگ در هفته های مختلف نیم فصل عبارتند از: هفته اول ـ ۱۵، هفته دوم ـ ۱۱، هفته سوم ـ ۱۲، هفته چهارم ـ ۲۰، هفته پنجم ـ ۲۱، هفته ششم ـ ۱۵، هفته هفتم ـ ۱۶، هفته هشتم ـ ۱۷، هفته نهم ـ ۲۲، هفته دهم ـ ۲۲، هفته یازدهم ـ ۱۲، هفته دوازدهم ـ ۱۱، هفته سیزدهم ـ ۱۹، هفته چهاردهم ـ ۱۸ و هفته پانزدهم در نیمی از دیدارها ۱۴.


کد مطلب: 43032

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/43032/دربي-گل-مي-خواهيم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir