۰
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۹
پرگل ترين هفته ليگ در راه است

دربي! ما گل مي‌خواهيم

ثبت 16 گل زده در 4 بازي ابتدايي هفته پانزدهم ليگ‌برتر را مي‌ شود به عنوان يک نشانه مثبت براي دربي 79 قلمداد کرد.
دربي! ما گل مي‌خواهيم
در حالی که علاقمندان فوتبال ایران مثل مارگزیده ها از ریسمان سیاه و سفید می‌ ترسند و بیم تکرار یک دربی بدون گل دیگر را دارند، کسب نتایج پرگل در ۴ بازی اول این هفته امیدوارمان می‌ کند که دربی هم روی همین مدار پیش برود.

در ۴ بازی امروز و دیروز میانگین ۳.۵ گل در هر مسابقه رقم خورده است که تقریبا در لیگ ایران بی نظیر است. البته به شرطی که ۴ بازی باقیمانده این روند مثبت را خراب نکنند و البته مسوولیت بزرگ برعهده دربی ۷۹ است که واقعا دوست داریم پرگل و پرهیجان باشد. چیزی که در ۴ مسابقه قبلی از ما دریغ شده است.

در این هفته نتایج جالبی داشته ایم؛ ۳ ـ ۲، ۲ ـ ۲ و ۲ ـ یک و البته یک تساوی ۱ ـ ۱. خوب است بدانید بالاترین میانگین گل در طول ۱۵ هفته گذشته، در هفته دهم و یازدهم لیگ رقم خورده که ۲.۷۵ گل در هر بازی ثبت شده است.

بیایید دعا کنیم و خوشبین باشیم که دربی هم یک مسابقه مشابه بازی های امروز است. یادتان هم باشد آخرین دربی پرگل نتیجه اش همان ۳ ـ ۲ بوده است. نتیجه ای که می‌ گویند طلسم خود را بر بازی بزرگ لیگ ایران گذاشته است. لیگ به جز دربی ۳ بازی دیگر هم دارد. ذوب‌آهن ـ پدیده، فولاد ـ صبا و گسترش ـ راه‌آهن که می‌شود پیش‌بینی کرد این بازی ها گل داشته باشند. پدیده، فولاد، راه‌آهن و گسترش تیم هایی نیستند که از آنها انتظار بازی بدون گل داشته باشیم.

تعداد گل لیگ در هفته های مختلف نیم فصل عبارتند از: هفته اول ـ ۱۵، هفته دوم ـ ۱۱، هفته سوم ـ ۱۲، هفته چهارم ـ ۲۰، هفته پنجم ـ ۲۱، هفته ششم ـ ۱۵، هفته هفتم ـ ۱۶، هفته هشتم ـ ۱۷، هفته نهم ـ ۲۲، هفته دهم ـ ۲۲، هفته یازدهم ـ ۱۲، هفته دوازدهم ـ ۱۱، هفته سیزدهم ـ ۱۹، هفته چهاردهم ـ ۱۸ و هفته پانزدهم در نیمی از دیدارها ۱۴.
کد مطلب: 43032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *