کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجامع بین‌المللی جلوی کشتار مسلمانان میانمار را بگیرند

1 مرداد 1391 ساعت 10:17

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد و از مجامع بین‌المللی خواست تا جلوی این جنایت را بگیرد.


به نقل ازخبرگزاری فارس از قم در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: کشتار فجیع و بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار در روزهای اخیر توسط گروه‌های تندرو بودایی خشم همه مسلمانان و انسان‌دوستان جهان را برانگیخته است. بی‌تردید هدف از این کشتارها، نسل‌کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل‌کشی و مبارزه با آزادی دینی چه توجیهی دارد؟! گناه مسلمانانی که می‌خواهند صرفا به اعمال دینی خود بپردازند و از کمترین حد آزادی برخوردار باشند، چیست؟! و نیز آیا وقت آن نیست که مجامع بین‌المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن کشتار فجیع مسلمانان مظلوم در کشور میانمار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار آنان، از مجامع بین‌الملل می‌خواهد که با تدابیر لازم، از وقوع چنین حوادث هولناک و تأسف‌بار جلوگیری به عمل آورند.


کد مطلب: 485

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/485/مجامع-بین-المللی-جلوی-کشتار-مسلمانان-میانمار-بگیرند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir