۰
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجامع بین‌المللی جلوی کشتار مسلمانان میانمار را بگیرند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد و از مجامع بین‌المللی خواست تا جلوی این جنایت را بگیرد.
مجامع بین‌المللی جلوی کشتار مسلمانان میانمار را بگیرند
به نقل ازخبرگزاری فارس از قم در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: کشتار فجیع و بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار در روزهای اخیر توسط گروه‌های تندرو بودایی خشم همه مسلمانان و انسان‌دوستان جهان را برانگیخته است. بی‌تردید هدف از این کشتارها، نسل‌کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل‌کشی و مبارزه با آزادی دینی چه توجیهی دارد؟! گناه مسلمانانی که می‌خواهند صرفا به اعمال دینی خود بپردازند و از کمترین حد آزادی برخوردار باشند، چیست؟! و نیز آیا وقت آن نیست که مجامع بین‌المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن کشتار فجیع مسلمانان مظلوم در کشور میانمار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار آنان، از مجامع بین‌الملل می‌خواهد که با تدابیر لازم، از وقوع چنین حوادث هولناک و تأسف‌بار جلوگیری به عمل آورند.
کد مطلب: 485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *