کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات عضو سابق کمیسیون امنیت ملی در مورد ادعای برخی رسانه‌های کویتی

خبرگزاری فارس , 26 شهريور 1391 ساعت 9:35

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی اظهارات منتسب به خود که در برخی رسانه‌های کویتی منتشر شده را تکذیب کرده و یادآور شد که مصاحبه‌ای طی چند وقت گذشته نداشته است.


محمد کریم عابدی، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار مصاحبه‌ای از وی در رسانه‌های کویتی گفت: موضوعی که دو روزنامه کویتی «الرای» و «الوطن» به نقل از من منتشر کرده‌اند یک توطئه است و من این مصاحبه را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: من مصاحبه‌ای طی چند وقت گذشته نداشتم و سایت منتشر کننده این مصاحبه جعلی را نیز نمی‌شناسم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: با توجه به اقدامات عظیمی که ملت‌های اسلامی در برابر اقدامات شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس داشته‌اند و با وحدت و به دور از تفرقه برای پاسخ به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام به پا خواسته‌اند، این خبر جعلی ساخته شد تا افکار عمومی را منحرف کنند.

عابدی روابط کویت و ایران را راهبردی خواند و با اشاره به حضور سطح بالای کویت در اجلاس عدم تعهد تهران گفت: پیروزی بزرگ ایران در این خصوص باعث شد که بدخواهان ایران و کویت به این دسیسه‌ها روی آورند.

وی به مصاحبه برخی نمایندگان مجلس کویت در این خصوص اشاره کرد و افزود: تعجب می‌کنم که یک نماینده مجلس چگونه بدون اینکه از منبع خبر مطلع باشد حکم مجرمیت صادر کرده، قضاوت و اظهار نظر واهی می‌کند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: بصیرت، آگاهی و بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده و بسیاری از سنگر‌های آمریکا را از بین برده، طرفداران آمریکا در منطقه را نیز نگران کرده است و آنها مجبور شدند که دست به چنین فریبکاری‌هایی بزنند.

عابدی با اشاره به هوشمندی ملت کویت گفت: آنها می‌دانند زمانی که رژیم بعث برای تاراج ثروت ملی کویت، این کشور را اشغال کرد، ملت ایران بود که از آنها حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که ارتش‌های بیگانه در منطقه حضور داشته و به فکر تاراج ثروت ملت‌های منطقه باشند، باید شاهد تکرار این نقشه‌های شوم باشیم.


کد مطلب: 7032

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/7032/اظهارات-عضو-سابق-کمیسیون-امنیت-ملی-مورد-ادعای-برخی-رسانه-های-کویتی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir