۰
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵

اظهارات عضو سابق کمیسیون امنیت ملی در مورد ادعای برخی رسانه‌های کویتی

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی اظهارات منتسب به خود که در برخی رسانه‌های کویتی منتشر شده را تکذیب کرده و یادآور شد که مصاحبه‌ای طی چند وقت گذشته نداشته است.
محمد کریم عابدی، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار مصاحبه‌ای از وی در رسانه‌های کویتی گفت: موضوعی که دو روزنامه کویتی «الرای» و «الوطن» به نقل از من منتشر کرده‌اند یک توطئه است و من این مصاحبه را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: من مصاحبه‌ای طی چند وقت گذشته نداشتم و سایت منتشر کننده این مصاحبه جعلی را نیز نمی‌شناسم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: با توجه به اقدامات عظیمی که ملت‌های اسلامی در برابر اقدامات شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس داشته‌اند و با وحدت و به دور از تفرقه برای پاسخ به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام به پا خواسته‌اند، این خبر جعلی ساخته شد تا افکار عمومی را منحرف کنند.

عابدی روابط کویت و ایران را راهبردی خواند و با اشاره به حضور سطح بالای کویت در اجلاس عدم تعهد تهران گفت: پیروزی بزرگ ایران در این خصوص باعث شد که بدخواهان ایران و کویت به این دسیسه‌ها روی آورند.

وی به مصاحبه برخی نمایندگان مجلس کویت در این خصوص اشاره کرد و افزود: تعجب می‌کنم که یک نماینده مجلس چگونه بدون اینکه از منبع خبر مطلع باشد حکم مجرمیت صادر کرده، قضاوت و اظهار نظر واهی می‌کند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: بصیرت، آگاهی و بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده و بسیاری از سنگر‌های آمریکا را از بین برده، طرفداران آمریکا در منطقه را نیز نگران کرده است و آنها مجبور شدند که دست به چنین فریبکاری‌هایی بزنند.

عابدی با اشاره به هوشمندی ملت کویت گفت: آنها می‌دانند زمانی که رژیم بعث برای تاراج ثروت ملی کویت، این کشور را اشغال کرد، ملت ایران بود که از آنها حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که ارتش‌های بیگانه در منطقه حضور داشته و به فکر تاراج ثروت ملت‌های منطقه باشند، باید شاهد تکرار این نقشه‌های شوم باشیم.
کد مطلب: 7032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *