۰
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۷

این آزادی را به مردم هم بدهید

محمدجواد پهلوان
این آزادی را به مردم هم بدهید

تیپ، ظاهر و اقامت آمریکای یکی از مجریان خانم مطرح تلویزیون نکات مهمی را به ما یادآوری می‌کند.

از جمله اینکه:
- شما اگر در مسیر رودخانه شنا کنی دیگر مهم نیست چگونه شنا می‌کنی همین که در راستای منویات خودی‌ها باشید افاقه ‌می‌کند!
- ضمنا ‌می‌توانیم نتیجه بگیریم، نوع پوشش چندان هم در اولویت قرار ندارد‌. بنابراین اینکه عده‌ای اینگونه در مورد مسئله حجاب یقه درانی ‌می‌کنند هدفشان موضوعات دیگری است‌. نشان به آن نشان که در روزهای خاص مثل روزهای رای‌گیری و راهپیمایی نیز حجاب دیگر در اولویت نیست بلکه رای دادن و حضور در راهپیمایی برای اینکه خوراک‌های خوبی به عکاس‌های خبری بدهید مهم است.
- آمریکا دشمن است اما برای عده‌ای وطن دوم است و شاید هم وطن نخست است‌. باز هم کافیست شما در راستای منویات خودی‌ها قدم‌برداری آن زمان اینکه زیر پرچم ایالات متحده قسم هم بخوری مشکلی نیست‌.
البته که این نکته هم ‌می‌تواند مطرح باشد که انواع و اقسام تهمت ارتباط با دشمن به کسانی زده ‌می‌شود که به زور از تهران خارج شده‌اند و حال آنان که اقامت خاک دشمن را دارند به راحتی مهمترین برنامه‌های تلویزیون را اجرا ‌می‌کنند.
- بالطبع، مجریان تلویزیون آزادند هر نوع اقامتی را داشته باشند و یا هر پوششی که تمایل دارند را انتخاب کنند اما لطفا اجازه دهید مردم عادی هم ضمن آنکه با شما اختلاف سلیقه و فکری دارند چنین آزادی را لمس کنند!
- فراموش نکنیم که چیزی وجود دارد به نام «ریا». حسن مردم عادی آن است که از ریا به دور هستند و خودشان ‌می‌باشند. آیا امثال این مجری نیز چنین هستند؟ بعید ‌می‌دانم!
کد مطلب: 215618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *