۰
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰

تهران به حالت آماده باش درآمد

مدیرکل مدیربت بحران استان تهران در خصوص افزایش ذرات آلاینده‌ هوا در این استان هشدار داد.
تهران به حالت آماده باش درآمد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،حامد یزدی مهر با اشاره به تمدید هشدار سطح زرد وزش باد شدید و گرد و خاک از سوی هواشناسی در استان تهران، گفت: این سامانه از فردا دوشنبه دوم مرداد آغاز و تا روز پنج‌شنبه پنجم مرداد ادامه خواهد داشت و در اثر آن شاهد افزایش ذرات آلاینده هوا خواهیم بود. همچنین پیرو هشدار قبلی، همچنان توصیه مدیریت بحران به افراد دارای بیماری تنفسی و قلبی و همچنین سالمندان اجتناب از تردد در فضای باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی  در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و احتمال وزش خیلی شدید موقتی به ویژه در بازه زمانی بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم در مواقع صدور هشدار وزش باد از حضور در ارتفاعات و پارک خودرو کنار درختان فرسوده، حضور در کنار ساختمان‌های نیمه کار و تابلوهای تبلیغاتی و اجسامی که احتمال سقوط آن وجود دارد، خودداری کنند.

 

یزدی مهر همچنین از آماده باش مدیریت بحران خبر داد و گفت: در همین راستا اداره کل مدیریت بحران استان تهران برای دستگاه‌های امدادی و خدماتی هشدارهای لازم را صادر کرده و آنان را به حالت آماده‌باش درآورده است.

کد مطلب: 199711
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *