۰
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

بایدن در یک قدمی استیضاح ؟

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در نشست آتی جمهوری‌خواهان موضوع استیضاح رئیس‌جمهور این کشور را مطرح کند.
بایدن در یک قدمی استیضاح ؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، «کوین مک کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد روز پنجشنبه به جمهوری خواهان مجلس اعلام کند که تحقیقات استیضاح «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور گام منطقی بعدی آنها در مسیر تحقیق و تفحص در مورد تخلف احتمالی بایدن و پسرش هانتر بایدن است.

بنا به گزارش این رسانه آمریکایی، مک کارتی این موضوع را در جلسه پشت درهای بسته جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در صبح پنجشنبه اعلام خواهد کرد. در این جلسه روسای کمیته های مهم مجلس نمایندگان شواهدی که تاکنون در جریان تحقیقات خود درباره تخلفات هانتر بایدن به دست آورده اند را ارائه خواهند کرد.بر پایه این گزارش، کمیته‌های نظارتی و قضایی مجلس نمایندگان تحقیقاتی را درباره فعالیت‌های مجرمانه احتمالی خانواده بایدن انجام داده‌اند.

با این حال، استیضاح بایدن به قانونگذاران جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا این امکان را می دهد که جایگاه محکم تری برای درخواست اسناد از خانواده بایدن به دست آورده و شواهد بیشتری از تخلفات احتمالی آنها را جمع آوری کنند.مک کارتی پیشتر گفته بود که تحقیقات استیضاح به کنگره این قدرت را می‌دهد تا بایدن را برای اسنادی مانند اظهارنامه‌های بانکی و کارت اعتباری احضار کند، تا مشخص شود که آیا او از منابع خارجی پول می‌گرفته یا خیر.

کد مطلب: 202702
برچسب ها: بایدن استیضاح
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *