۰
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵

تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از مترو و اتوبوس برای دارندگان «کیف پول شهروندی»

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: روز شنبه یکم مهر از طرح «کیف پول الکترونیک حمل‌ونقل عمومی» یا همان «کیف پول شهروندی» رونمایی می‌شود و دارندگان این کیف در مهرماه می‌توانند تا ۳۰ درصد برای استفاده از خدمات مترو و اتوبوسرانی تخفیف بگیرند.
تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از مترو و اتوبوس برای دارندگان «کیف پول شهروندی»

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محسن هرمزی ظهر امروز در حاشیه چهارمین جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: براساس تصویب شورای شهر تهران، خدمات مترو و اتوبوسرانی در ۱۵ روز کاری ابتدای مهرماه برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان خواهد بود.

وی افزود: روز شنبه یکم مهر از طرح «کیف پول الکترونیک حمل‌ونقل عمومی» یا همان «کیف پول شهروندی» رونمایی می‌شود و دارندگان این کیف در مهرماه می‌توانند تا ۳۰ درصد برای استفاده از خدمات مترو و اتوبوسرانی تخفیف بگیرند.

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: برای مدیریت شرایط ترافیکی دو هفته ابتدایی مهرماه به همراهی بالای مردم نیاز داریم و می‌طلبد شهروندان در این مدت استفاده از خودروی شخصی را به حداقل برسانند و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

هرمزی درباره شرایط قانونی احداث خط تراموا در تهران نیز گفت: احداث خط تراموا باید در شورای ترافیک تصویب شود و این یک تکلیف قانونی است،‌ ولی در این زمینه حتما با دوستان شورای شهر تهران همراهی می‌کنیم و ضمن ارائه نتایج مطالعات به اعضای شورا، برای احداث تراموا از شورای محترم شهر تهران مجوز اخذ خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که در برخی از اخبار اعلام شده است که خط تراموا از میدان آزادی تا ترمینال شرق خواهد بود، اظهار داشت: به هیچ عنوان تا این لحظه کریدور یا خط تراموا مشخص نشده است. البته باید توجه داشت که صرفا یک خط تراموا احداث نخواهد شد، بلکه ساخت چند کریدور در دست بررسی قرار دارد که از آن جمله می‌توان به پایانه شرق تا تهرانسر و جنت‌آباد تا فاطمی اشاره کرد.

کد مطلب: 203185
برچسب ها: مترو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *