۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰

عزل ضرغامی جدی است؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور به کلیدخوردن استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و گفت که این استیضاح جدی نیست.
عزل ضرغامی جدی است؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در چند روز گذشته، استیضاح رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش از سوی نمایندگان مجلس کلید خورد. هر چند که پیش از نیز بارها استیضاح وزرای رئیسی از سوی بهارستانی‌ها کلید خورده است اما به جز سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت استیضاح هیچ‌کدام از این وزرا اعلام وصول نشده و بی‌نتیجه ماند.امروز، سید محمد حسینی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: سوالی از سوی خضریان مطرح شد و جلساتی گذاشته و توضیحات دولت هم ارائه داده شد. نگرانی مجلس این بود که در شروع سال تحصیلی برخی مدارس معلم ندارند که آموزش و پرورش در حال تلاش برای حل این مسله است. سازمان سنجش هم آزمونی برگزار کرده و خلاء برای کمبود معلم رفع می‌شود.

بنابر گزارش ایسنا، حسینی خاطرنشان کرد: در زمان بررسی برنامه هفتم توسعه هیچ طرح، لایحه، سوال یا استیضاح در دستور کار قرار نمی‌گیرد، ولی به هر حال با توضیحاتی که داده شد دیگر استیضاح جدی نیست.

وی درباره برخی اخبار در خصوص برکناری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: من چیزی در این باره نشنیده ام و باید از رئیس‌جمهور سوال شود.

کد مطلب: 204832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *