۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

ترکیه به داد غزه می‌رسد؟

 وزیر بهداشت ترکیه از رایزنی با مقام‌های فلسطینی و مصری برای دریافت مجوز ساخت ۲۰ بیمارستان صحرایی در فرودگاه «العریش» مصر به منظور مداوای فلسطینیان خبر داد.
ترکیه به داد غزه می‌رسد؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین، «فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه امروز چهارشنبه (اول نوامبر، ۱۰ آبان) اعلام کرد که ترکیه منتظر مجوز ساخت ۲۰ بیمارستان صحرایی در فرودگاه بین‌المللی «العریش» مصر است.

روزنامه «استار» به نقل از وزیر بهداشت ترکیه گزارش کرد که «ما تمامی اقدامات مقدماتی را برای ایجاد ۲۰ بیمارستان صحرایی در فرودگاه العریش انجام داده‌ایم. ما در حال گفت‌وگوهای نزدیک با وزارتخانه‌های بهداشت مصر و فلسطین هستیم. ما منتظر مجوز امنیتی هستیم».

پیام مهم آمریکا به سید حسن نصرالله

در پی تجاوزهای ۲۶ روز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای نوار غزه از هشت هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفته و بیش از ۲۱ هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

پیش از این، شبکه «تی آر تی» گزارش کرده بود که کوجا به جدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به بیمارستان محل درمان بیماری‌های سرطانی در غزه اشاره کرده و گفته است:‌ « برای ادامه خدمات مجدد به بیمارستان دوستی ترکیه و فلسطین اقدامات لازمه انجام خواهد گرفت».

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه یکشنبه (۲۹ اکتبر، هفتم آبان) خبر داد که بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی در غزه برای دومین بار طی چند روز گذشته هدف قرار گرفته است. (جزئیات بیشتر)

از طرف دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بعدازظهر سه‌شنبه اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند و دست به کشتار جدیدی زدند. رژیم صهیونیستی اواخر مهرماه هم با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، فاجعه بزرگی را رقم زد که بیش از ۱۰۰۰ شهید و زخمی برجا گذاشت.

کد مطلب: 205650
برچسب ها: ترکیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *