۰
يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
قیمت خودروهای داخلی در بازار

سردرگمی بازار «تارا اتوماتV2» را گران کرد

پرطرفدارهای ایران خودرو همانند روز گذشته امروز 3 دی ماه 1402 هم در کنار رشد با ثبات و در برخی از خودروها با کاهش قیمت‌گذاری شدند، روندی که نشان از تداوم سردرگمی قیمتی در این بازار است.
سردرگمی بازار «تارا اتوماتV2» را گران کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار نشان می‌دهد بیشترین رشد قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز به «تارا اتوماتV2» رسید و «هایماS8» هم افت قیمت را تجربه کرد با این شرایط می‌توان گفت بیشتر ایران خودرویی‌ها امروز تغییر قیمت نداشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند این بازار در روزهای اخیر گوش به زنگ اخبار جدید برای تعیین مسیر خود است که این امر موجب شده تا پیش‌بینی قیمت خودروهای داخلی امکان‌پذیر نباشد.    

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز بیشترین رشد به «تارا اتوماتV2» با افزایش 20 میلیون تومانی رسید.قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 490 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز هفته گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر امروز  هم «هایما S8 پلاس» در بازار به روند کاهشی خود ادامه داد و با افت 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس ارزیابی بازار «تارا اتوماتV2» هم در بازار 789 میلیون تومانی شد و رشدی 20 میلیونی داشت.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز خانواده دنا تغییر قیمت نداشتند. با این شرایط «دنا پلاس 6 دنده توربو» 758 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 820 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» در بازار تغییر قیمت نداشت و 628 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. 

کد مطلب: 208675
برچسب ها: قیمت خودرو خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *