۰
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۳

امور اجرایی دست نااهلان افتاده است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اینکه در برخی از دستگاه‌ها امور به دست نااهلان افتاده است، گفت: ‌کمیته امداد مسیر انقلابی خود را خوب طی کرده و امور به دست افراد انقلابی حتی از نسل سومی‌ها بوده و در خدمت‌رسانی پیشتاز هستند.
فارس: محمدعلی پورمختار عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان اینکه امام راحل با نگاه نافذ و عمیق خود نهادهای انقلابی را تأسیس کردند اظهار داشت: نهادهای انقلابی چون سپاه، بسیج، بنیاد مسکن و کمیته امداد ساختارهایی هستند که برای حفظ نظام و کشور شکل گرفتند.
وی افزود: کارکرد نهادهای انقلابی در طول ۳۳ سال عمر انقلاب اسلامی از دیگر دستگاه‌ها روشن‌تر است و به نسبت دیگر ادارات قدیمی‌تر هم عملکرد بهتری دارند.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی از دستگاه‌ها امور به دست نااهلان افتاده خاطرنشان کرد: کمیته امداد مسیر انقلابی خود را خوب طی کرده و امور به دست افراد انقلابی حتی از نسل سومی‌ها بوده و در خدمت‌رسانی پیشتاز هستند.
وی ادامه داد: کمیته امداد در راستای خدمات‌رسانی به محرومان با توجه به مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات موفق عمل کرده است.
پورمختار در ادامه یادآور شد: با توجه به عملکرد مثبت کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش و کسب رتبه‌های برتر اشتغال‌زایی وظیفه ایجاد اشتغال برای روستائیان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به کمیته امداد سپرده شده است.
وی با بیان اینکه به سهم خودمان از کمیته امداد حمایت می‌کنیم تصریح کرد: باید در راستای خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان تلاش بیشتری انجام شود که آنها با تکیه بر درآمد خود زندگی کنند.
*اشتغال ۶ هزار نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در سال جاری
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان نیز با بیان اینکه در سال جاری برای ۶ هزار نفر کارآفرینی و شغل ایجاد شده است گفت: از تعداد ۴۱ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد در استان برای ۲۹ هزار خانواده طرح توانمندسازی در حوزه اشتغال اجرا شده است.
علی نادری ادامه داد: کمیته امداد افراد ناتوان در عرصه کار را تحویل می گیرد و با انجام آموزش هایی و ارائه تسهیلات بیش از ۷۰ درصد خانواده های تحت پوشش توانمند در عرصه شغلی هستند.
وی ادامه داد: در زمان رژیم شاهنشاهی، استان همدان کمتر ۷۰۰ دانشجو داشت و این در حالی است که به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجو فقط زیر پوشش کمیته امداد در استان مشغول تحصیل هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه کارهای خدمات رسانی، علمی و پژوهشی همه با خرد جمعی شکل گرفته است، اظهار داشت: در نظام ولایی گناهی نابخشودنی‌تر از گناه کم‌کاری نیست.
کد مطلب: 20915
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *