۱
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵

از کجا خودرو صفر بخریم؟ (نقد و اقساط)

شاید تصور کنید که بهترین جواب برای سؤال بالا کارخانه‌های خودروسازی است؛ اما اگر کمی در مورد اخبار جدید طرح یکپارچه و نحوه تحویل خودروهای آن پرس‌وجو کنید، متوجه می‌شوید که از لحظه ثبت نام در این طرح تا تحویل خودروی موردنظرتان راه دراز و پر پیچ و خمی را در پیش دارید و هیچ تضمینی وجود ندارد که همان خودرو را با قیمتی که تخمین زده‌اید به شما تحویل بدهند.
از کجا خودرو صفر بخریم؟ (نقد و اقساط)

از طرف دیگر خرید خودرو صفر با روش‌های دیگر هم چالش‌های خاص خود را دارد؛ مثلاً در پلتفرم‌های آگهی و بازارهای هفتگی هیچ تضمینی برای تأیید ادعای فروشنده مبنی‌بر صفر بودن خودرو وجود ندارد و سودی که نمایشگاه‌دارها روی خودروهای صفر می‌کشند هم منصفانه نیست.

راه‌حل پیشنهادی ما این است که از همراه مکانیک خودروی صفر بخرید؛ چون در این روش خودرو را با اطمینان از وضعیت فنی و بدنه آن می‌خرید و تنها پلتفرمی است که خودروهای متنوع و در عین حال کارشناسی شده دارد. در ادامه تمامی دلایل خرید خودرو صفر از همراه مکانیک را با هم بررسی می‌کنیم.

خودروی صفر هم ایراد فنی و بدنه دارد

شاید باورتان نشود؛ اما گزارش سال 1401 همراه مکانیک از بازار خودروی ایران نشان داده که حدود 20 درصد خودروهای صفر هم ایراد فنی و بدنه دارند که این ایرادها حین حمل خودرو به نمایندگی یا به‌دلیل نگهداری نامناسب در پارکینگ مالکان خودرو و نمایندگی‌ها ایجاد می‌شوند. همچنین این آمار از 300 هزار کارشناسی موفق به دست آمده که در طول چند سال توسط سرویس کارشناسی خودروی آن انجام شده است.

تمامی خودروهای صفر پیش‌از آگهی‌شدن در نمایشگاه همراه مکانیک به‌صورت کامل کارشناسی می‌شوند و درصورتی‌که ایراد فنی و بدنه فاحشی داشته باشند؛ به مرحله آگهی و فروش نمی‌رسند. همچنین در این نمایشگاه معیارهای سفت و سختی برای اطلاق عنوان صفر به یک خودرو وجود دارد.

خودروی صفر داریم تا صفر!

در بازار خرید و فروش خودروی ایران یک سری اصطلاحات وجود دارد که هر کسی به نفع خودش آن‌ها را تفسیر می‌کند و «خودروی صفر خشک» هم در دسته همین اصطلاحات قرار می‌گیرد. اصطلاح صفر خشک به خودرویی اطلاق می‌شود که صفحه کیلومترشمار آن تنها مسافت طی شده تا کارخانه (زیر 100 کیلومتر) را نشان می‌دهد و پیدا کردن خودروی صفر خشک واقعی در میان خودروهایی که کیلومتر آن‌ها دست‌کاری شده یا مالک آن‌ها به‌دلیل کارکرد کم این عبارت را شایسته خودروی خود می‌داند، به تخصص و تجربه نیاز دارد.

در نمایشگاه همراه مکانیک تنها خودروهایی که کیلومتر آن‌ها مسافت داخل کارخانه را نشان می‌دهد با عنوان خودروی صفر آگهی می‌شوند و اگر خودروی صفری ایراد فنی و بدنه جزئی داشته باشد، حتماً در گزارش کارشناسی درج شده در آگهی‌ها به آن اشاره می‌شود.

تضمین کارشناسی، آنچه خیال شما را راحت می‌کند

همان‌طور که گفتیم هیچ خودرویی پیش از کارشناسی شدن در نمایشگاه همراه مکانیک آگهی نمی‌شود. برای این که انطباق وضعیت خودرو با اطلاعات آگهی و گزارش کارشناسی ثابت شود، همراه مکانیک به شما ضمانت 7 روزه کارشناسی می‌دهد. به همین دلیل با خرید خودروی صفر از همراه مکانیک خیالتان راحت است که خودروی کم کارکرد یا با کیلومتر دست‌کاری شده را به عنوان خودروی صفر نخریده‌اید.

تنوع بالای خودروهای صفر کارشناسی شده؛ برگ برنده همراه مکانیک

در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید تنوع بالایی از خودروهای صفر ساخت تمامی خودروسازان داخلی، خودروهای مونتاژی و خودروهای وارداتی را پیدا کنید که همگی آن‌ها کارشناسی و تضمینشده هستند. هیچ پلتفرم خرید و فروش خودرویی چنین مزیتی را ندارد. به‌عنوان مثال در سایت و اپلیکیشن‌های درج آگهی هم تنوع زیادی وجود دارد؛ اما برای اطمینان از صفر بودن خودرو و سلامت آن باید برای کارشناسی هزینه‌ای جداگانه بپردازید و هیچ تضمینی وجود ندارد که خودروی موردنظر شما از کارشناسی سربلند بیرون بیاید.

تنوع خودروهای صفر نمایشگاه همراه مکانیک فقط به داخلی یا خارجی بودن آن‌ها مربوط نمی‌شود و این خودروها حتی از نظر سال ساخت هم تنوع زیادی دارند. به عنوان مثال ممکن است در قسمت خوش‌قیمت‌ها یک پراید صفر مدل 99 پیدا کنید که به دلیل گذشتن 3 سال از ساخت آن، قیمت مناسبی دارد.

مو لای درز معامله خودروی صفر شما نمی‌رود

کارشناسان همراه مکانیک از مرحله انتخاب خودرو تا تعویض پلاک همراه شما هستند و به‌همین دلیل علاوه‌بر اطمینان از وضعیت فنی و بدنه خودرو، خیالتان از امنیت معامله هم راحت است. در آگهی‌های هر خودرو وضعیت سند و بیمه آن درج شده و خبری از معامله خودرو بدون ثبت سند، با سند گم شده و... نیست. همچنین کارشناسان همراه مکانیک بر نحوه نوشتن مبایعه‌نامه نظارت دارند تا خریدار و فروشنده هیچ‌کدام متضرر نشوند.

خودروی صفر را با قیمت واقعی و منصفانه می‌خرید

قیمت خودروی صفر در همراه مکانیک بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز و معاملات واقعی بازار تعیین می‌شود و با توجه به تضمین کارشناسی و اطمینان از امنیت معامله، کاملاً منصفانه است. این درحالی است که در خرید از کارخانه احتمال افزایش قیمت ناگهانی قبل از تحویل خودرو وجود دارد و در نمایشگاه‌ها هم قیمت به خریدار و فروشنده با اختلاف زیادی اعلام می‌شود تا سود نمایشگاه‌دار به حداکثر برسد. پیدا کردن فروشنده واقعی (و نه دلال خودرو) در آگهی‌های اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها هم کار راحتی نیست.

امکان خرید خودروی صفر اقساطی هم وجود دارد

پرداختن به دام‌ها و اخبار مربوط به کلاهبرداری‌های فروش اقساطی خودروی صفر در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های درج آگهی از حوصله این مقاله خارج است. خودروهای عرضه شده توسط شرکت‌های لیزینگ و طرح‌های اقساطی خودروسازان هم تنوع چندانی ندارند و نمایشگاه خودروی همراه مکانیک تنها جایی است که در آن می‌توانید خودروی صفر را با تنوع بالا، کارشناسی شده، تضمین شده و به‌صورت اقساطی بخرید.

فروش اقساطی خودرو صفر امکانی است که همراه مکانیک با شرایط ویژه برای خریداران فراهم کرده. علت کاربرد واژه «ویژه» چیست؟ این موضوع به تضمین‌های اختصاصی همراه مکانیک در طرح خرید اقساطی خودرو صفر و شرایط فعلی اقتصادی کشور بازمی‌گردد. فروش خودرو اقساطی صفر برای بسیاری از خریداران سخت‌گیر و پرمشغله خودرو یک راه میان‌بر برای رسیدن به مدل مورد نظر و تکمیل سرمایه فعلی او در قالب خودرو یا اندوخته بانکی است.

سایر مزایای خرید اقساطی خودرو صفر از همراه مکانیک به شرح زیر است:

تحویل 48 ساعته خودرو

اعتبارسنجی کوتاه‌مدت

ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار

اقساط بلندمدت (تا 36 ماه)

امکان خرید خودرو با پرداخت نصف مبلغ

تنفس 2 تا 3 ماهه بین پیش پرداخت و واریز اولین قسط

کلام آخر

تمام نقاط قوت و برتری‌های خرید خودرو صفر از همراه مکانیک را گفتیم. در پایان اگر قصد خرید خودرو صفر بدون دغدغه و با اطمینان از سلامت خودرو را دارید، برای مشاهده تمام خودروهای صفر موجود در نمایشگاه همراه مکانیک و کسب اطلاعات بیشتر، وارد لینک زیر شوید:

hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?kmStatus=3&km=0

منبع: از کجا خودرو صفر بخریم؟
 

 


 

 

کد مطلب: 209232
برچسب ها: خودرو مکانیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *