۰
يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶

ورود تارا اتوماتV2 به کانال 900 میلیون تومانی‌ها

سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها امروز هم نمایان بود، بطوریکه برخی از محصولات این شرکت رشد قیمت داشتند و برخی دیگر با کاهش در بازار قیمت‌گذاری شدند.
ورود تارا اتوماتV2 به کانال 900 میلیون تومانی‌ها
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو نشان می‌دهد این بازار در روزهای اخیر نوسان قیمت داشته و این امر موجب شد تا ایران‌ خودرویی‌ها در کنار رشد طعم افت قیمت را هم بچشند.

امروز نرخ دلار در بازار کمی افزایش داشت و این افت و خیز نسبت به هفته گذشته کمتر بود؛ این افت بر هیجان بازار تا حدودی اثر داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو اعلام اخبار پی‌درپی این روزها موجب شد تا بازار از کنترل خارج شود و با این شرایط شاهد سردرگمی خریداران در بازار هستیم. منتفی شدن فروش ۱۲۰هزار خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار یکی از اخباری است که امروز از سوی منوچهر منطقی اعلام شد. به گفته معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت ، متاسفانه طرح فروش ۱۲۰ هزار خودرو در مراحل ابتدایی قرار دارد و به‌عنوان یک طرح قطعی و با اطلاع‌رسانی ناقص مطرح و باعث التهاب بازار شد.با توجه به شرایطی که در بازار حاکم است امروز شاهد رشد 19 میلیونی «تارا اتوماتV2» شد و این خودرو را وارد کانال 900 میلیونی‌ها شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» 550 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز با کاهش 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 810 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز با رشد 19 میلیونی وارد کانال 900 میلیونی‌ها شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 910 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 7 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با رشد 5 میلیونی در بازار 950 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 3 میلیونی داشت.

کد مطلب: 210308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *