۰
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸

بالا رفتن قیمت تابلو مغازه در چند روز اخیر!!!

با بالا رفتن قیمت دلار در چند روز اخیر قیمت مواد اولیه تابلوسازیافزایش یافته و همینطور قیمت تابلو مغازه نیز به سمت روند افزایشی رفته است. با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله
بالا رفتن قیمت تابلو مغازه در چند روز اخیر!!!

افزایش قیمت تابلو مغازه

در چند روز اخیر به دلیل افزایش تنش بین دو کشور اسرائیل و ایران وضعیت اقتصادی با بحران مواجه شده است و در این بین قیمت دلار هر روز بالاتر میرود. به همین دلیل قیمت مواد اولیه وارداتی و تولیدی تابلوهای مغازه از قیمت بیشتری برخوردار شده اند. همین امر سبب شده است تا در چند روز اخیر ، قیمت تابلو مغازه ها و کسب و کارها افزایش یابد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در این باره با ما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت انواع تابلو مغازه 

در ادامه به شما دوستان و همکاران عزیز قیمت انواع تابلوهای مغازه را اعلام خواهیم کرد تا انتها با ما همراه باشید:

قیمت تابلو چلنیوم برای مغازه

تابلو چلنیوم یکی از تابلوهای پرکاربرد در حوزه تابلوسازی میباشد که انواع مختلفی دارد ، از انواع آن میتوان به تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیومساده ، تابلو چلنیوم الماسی و... اشاره کرد.

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس فاکتورهای معینی تأیین میگردد ، از جمله این فاکتور ها میتوان به :

اندازه تابلو چلنیوم نسبت به طرح سفارشی مشتری 

اندازه قطر قلم تابلو چلنیوم نسبت به فونت سفارشی تابلو

نوع تابلو ، نور و زیرسازی تابلو چلنیوم

قیمت حدودی ساخت تابلو چلنیوم از متری 250/000 تومان الی 350/000 تومان میباشد ، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تابلوسازیتابلوشد همراه باشید.

قیمت تابلو استیل برای مغازه

تابلو استیل برای مغازه ها و کسب و کارها از کاربرد زیادی برخوردار میباشند. این تابلوها نمای کلاسیک و مدرنی را به شرکت ها ، مغازه ها و انواع دفتر های کسب و کار میدهند. تابلو استیل از انواع مختلفی نیز مانند تابلو چلنیوم برخوردار میباشد که طراحی و سفارش آن بسته به انتخاب مشتری میباشد. از انواع تابلو استیل میتوان به تابلو استیل ساده بدون نور ، تابلو استیل ساده نوراَندریک ، تابلو استیل رینگی و تابلو باکس استیل ، اشاره کرد.

قیمت تابلو استیل مانند تابلوهای دیگر برای مغازه و کسب و کار طبق فاکتورهای مشخصی تأیین میگردد. از جمله این فاکتورها میتوان به اندازه تابلو استیل ، اندازه قطر قلم حروف تابلو استیل ، نوع انتخابی تابلو استیل توسط مشتری و زیرسازیتابلو استیل ، اشاره کرد.

قیمت حدودی ساخت تابلو استیل از متری 240/000 تومان الی 300/000 تومان میباشد، شما میتوانید برای استعلام قیمت دقیق تابلوهای استیل با مشاورین ما در تابلوشد همراه باشید.

قیمت تابلو کامپوزیت برای مغازه 

تابلو کامپوزیت از دیگر تابلوهای پرکاربرد در حوزه تابلوسازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها و کسب و کار ها میباشند. این تابلوها معمولاً برای زیرسازی و یا نمای تابلو مغازه استفاده میشوند. ورق کامپوزیت به دلیل مزایا و ویژگی های بسیاری که دارند از طرفداران بسیاری در صنعت تابلوسازی و نمای ساختمان برخوردار شده اند و اکثر تابلوساز ها و پیمانکاران ساختمانی به سمت این ورق ها روی آورده اند.

از مزایای ورق کامپوزیت در تابلوی مغازه میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 

هزینه اقتصادی و به صرفه در پروژه 

عایق حرارتی و صوتی 

سازگاری با محیط زیست 

استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه و فشار

انعطاف پذیری بالا در طراحی 

قیمت تابلو کامپوزیت حدوداً از متری 1/200/000 تومان الی 1/900/00 تومان اعلام میشود و بستگی به فاکتورهای معینی مانند جنس و کیفیت ورق ، اندازه تابلو ، نوع ورق استفاده شده و... دارد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تابلوساززیتابلوشد همراه باشید.

 

گروه تابلوسازی تابلوشد

گروه تابلوسازی تابلوشد با ارائه انواع خدمات تابلوسازی در سارسر ایران به مشتریان خود و به اجرا گذاشتن تجربه 10 ساله فنی خود در حوزه تابلوسازی ، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و بهترین خدمات با کیفیت را ارائه دهد. این گروه تابلوسازی ارائه تمامی خدمات ساخت تابلوهای تبلیغاتی اعم از تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو پلاستیک و... را انجام میدهند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا مشاورین ما شما را در امر ساخت تابلوی تبلیغاتی مغازه خود و استعلام قیمت ، راهنمایی کنند.

شماره تماس : 09126007649

آدرس سایت : tabloshod.com

آدرس دفتر : تهران ، بازار بزرگ آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950

کد مطلب: 214803
برچسب ها: تابلو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *